BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at udvikle driften og levere en solid indsats, så hverdagen fungerer?
Som økonomimedarbejder bliver du en del af fundamentet i forhold til driften i Beskæftigelses- og Socialforvaltningen.
Om os
Beskæftigelses- og Socialforvaltningens kerneopgave er, at flere borgere kommer i job og uddannelse. Borgeren skal være i centrum i effektfulde indsatser, der sikrer, at vi når dette mål. Rammen for vores arbejde er dels de otte effektmål, som er vedtaget af Byrådet, og dels de underliggende mål, der er vedtaget i Beskæftigelses- og Socialudvalget.
I staben, hvor Økonomi er placeret, løftes opgaver indenfor økonomistyring, kommunikation, betjening af forvaltningens politiske udvalg og koncernledelse, juridisk og personalemæssig rådgivning, strategisk projekt- og procesunderstøttelse, samt digitalisering og brug af data. Vi løser vores opgaver med en professionel stabsfaglighed, der understøtter, styrker og udvikler driften i at lykkes med kerneopgaven. Vi har stort fokus på det tværfaglige samarbejde, samt at sikre høj troværdighed og tillid til vores arbejde.
I Økonomi er vi 28 medarbejdere, der er organiseret i to afdelinger: Budget og Regnskab. Du kan se forvaltningens organisationsdiagram på Odense Kommunes hjemmeside. Økonomi har det samlede driftsansvar for økonomistyringen og understøtter forvaltningens enheder gennem dialog og sparring.
Forvaltningens primære opgaveområder er følgende:
- Beskæftigelsesområdet
- Integrationsområdet
- Specialiserede socialområde fx misbrugsbehandling, forsorgshjem og krisecenter
Dine arbejdsopgaver bliver forskelligartede i forhold til både indkøbs og andre økonomiopgaver i Regnskabsafdelingen. Du vil blive ansvarlig for forskellige driftsopgaver i forhold til understøttelsen af forvaltningens indtægter og til at sikre en effektiv anvendelse af forvaltningens budget.
Du vil få en alsidig arbejdsdag med en bred kontaktflade i organisationen, samt opgaver du løser alene. Det forventes at du kan være med på flere niveauer i forhold til at sikre at ting bliver gjort
Du vil blive en del af et stærkt fællesskab i en afdeling, hvor vi går til opgaverne positivt og med høj faglighed.
Vi tilbyder
- En spændende og varieret arbejdsdag
- Muligheden for at bidrage til opgaveløsningen og finde de gode løsninger
- Et uformelt arbejdsmiljø
- Engagerede kollegaer
- Mulighed for faglig udvikling
- Samarbejde i teams
Du kan nikke genkendende til de fleste af nedenstående:
- Erfaring med økonomi- og administrationsopgaver
- Erfaring med indkøb
- Erfaring med administrativ sagsbehandling
- Erfaring med at anvende økonomisystemer, helst ØS Indsigt
- Kommunal erfaring med socialområdet
- Dygtig til at arbejde systematisk og effektivt med økonomi
- Trives med at arbejde både selvstændigt og på tværs af afdelinger i forbindelse med opgaveløsning
- Er serviceminded og vil bidrage til et godt arbejdsmiljø
Stillingen er på fuld tid og fast. Med start den 1. august. 2023 eller efter aftale.
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation som her er HK.
Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte os med spørgsmål om stillingen og en eventuel drøftelse af personlige kvalifikationer i forhold til stillingen. Du kan kontakte afdelingsleder Mads Helmer-Hansen på 51 42 86 18 eller på mahel@odense.dk.
Alle henvendelser behandles fortroligt.
Det praktiske
Ansøgningsfristen er den 7. juni 2023, og vi forventer at afholde samtaler den 15. juni 2023.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Odense Kommune, Skulkenborg 1, 2., 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://odense.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=8e59fc44-c0c9-4416-8631-0af34c7a7031
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5839063