Økonomiansvarlig i ledelsesstab for bygningsdrift og -service på OUH

dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du et godt økonomisk overblik, og trives du samtidig med løsning af spændende udviklings- og driftsopgaver? Så er du den nye kollega vi søger til vores Ledelsesstab i Bygningsdrift og -service.

Du vil her primært få ansvaret for afdelingens økonomistyring, fordelt på 3 budgetområder, og med et samlet budet på ca. 250 mio. kr.

Det nye OUH forventes færdigbygget og klar til patienter i løbet af 2027. Dette får stor betydning for Bygningsdrift og -service, som står overfor en række forandringer både organisatorisk og opgavemæssigt. Du skal derfor også i samarbejde med ledelsen og øvrige kolleger evne at komme med input til strategisk udvikling og handleplaner for optimering af afdelingens ydelser.

Stillingen er placeret i Ledelsesstaben, og er indtil videre med direkte reference til afdelingschefen. Her vil du få 7 nye kolleger, med hvert deres arbejdsområde, som har det til fælles, at de understøtter både afdelingsledelsen og Direktionen.

Hvad skal du lave

  • Økonomiopfølgning, herunder afrapportering til Ledelsen og Direktionen.
  • Arbejde med budgetter og budgetstruktur frem mod indflytning til det nye OUH.
  • Udarbejdelse af sager til beslutning i Direktionen, hvilket indebærer selvstændig udarbejdelse af notater og økonomiindstillinger.
  • Opgaveporteføljen er under løbende forandring, og løbende kan der komme nye opgaver/projekter.
Forventninger til dig

Vi forventer, at du har en relevant videregående uddannelse med økonomi i fokus, og hvis muligt gerne koblet med relevant erfaring med analytisk arbejde og økonomi i en offentlig sammenhæng.

Du skal kunne agere i en tværfaglig organisation og være garant for rettidige leverancer af høj faglig kvalitet. Du skal kunne tænke analystik, trives med tal og have gode kommunkative evner, herunder kunne formidle komplicerede problemstillinger og økonomiske nøgletal på en let og overskuelig måde, og på forskellige niveauer i organisationen.

Det forventes, at du med din faglighed styrker afdelingens administration, at du indenfor eget opgavesæt deltager i dialogmøder med Direktionen på OUH, og sikrer den nødvendige direktionsbetjening her.

Derfor lægger vi vægt på, at du:

  • Kan arbejde selvstændigt i forskellige projekter på projektlederniveau og på tværs af mange interessenter og fagligheder på OUH.
  • Arbejder effektivt og struktureret.
  • Bevarer overblikket uden at miste sansen for detaljen.
  • Er en empatisk og positiv holdspiller og evner at indgå i konstruktive samarbejde med kollegaer, der har en anden faglig baggrund.
  • Har en god "værkstedshumor".
Vi kan tilbyde dig:

  • Gode kolleger og et højt trivselsniveau.
  • Mulighed for indflydelse på dine opgaver.
  • God balance mellem arbejde og fritid.
  • Sikkerhed og tryghed i jobbet.
  • Ansættelse i en organisation, der gør en forskel for samfundet.
Vi tilbyder desuden:

  • Arbejdsgiverbetalt pensionsordning.
  • Efteruddannelsesmuligheder.
  • Gratis medlemskab af OUH’s motionsklub og tilskud til massage.
  • Frugt- og kaffeordning.
  • Trivsels- og sundhedsfremmende arrangementer.
Vil du vide mere:

Er du interesseret i ovenstående og har lyst til at høre mere, er du meget velkommen til at kontakte Afdelingschef Steen R. Sørensen på mobil nr.: 21 49 32 96. Du kan også finde oplysninger om afdelingen på vores internetside www.ouh.dk.

Løn og ansættelsesvilkår:

Aflønning efter Ny Løn-principperne og øvrige ansættelsesvilkår i overensstemmelse med OUH’s retningslinjer. Har du de rette kompetencer og erfaringer, kan stillingen være på special- eller chefkonsulentniveau. Prøvetiden er 3 måneder.

Sidste frist for fremsendelse af ansøgning via nedenstående link er søndag den 27. april 2025. Der vil blive afholdt ansættelsessamtaler mandag den 28. april 2025.







INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Odense Universitets Hospital, J.B. Winsløws Vej, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-04-2025; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/ac2c1d45-b57e-40ed-af79-aa825c94e84a

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet
Opslag fra vores lokale erhvervAnnoncørbetalt indhold
Boliger til salg i Odense

FÅ TRE GRATIS SALGSVURDERINGER AF DIN BOLIG

FÅ TRE GRATIS SALGSVURDERINGER

Adresse
Dine oplysninger deles med op til tre lokale ejendomsmæglere, som efterfølgende vil kontakte dig vedr. salgsvurdering.