Odense Kommune: Social- og sundhedsassistent til aftenvagt til Plejehjemmet Enrum

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi mangler dig, der som social- og sundhedsassistent, har lyst til at arbejde med mennesker med demens og som finder det sjovt at arbejde kreativt, innovativt (og nogle gange lidt skørt) for at kunne lykkedes med dine opgaver.    3 gode grunde til at arbejde hos Plejehjemmet Enrum

  • Hos Plejehjemmet Enrum får du en unik mulighed for at arbejde med høj og specialiseret faglighed indenfor demens.
  • Vi vægter højt at være en rummelig og fleksibel arbejdsplads, så vi alle kan trives i vores arbejde.
  • Du får hos os et job med skønne beboere og dygtige kollegaer med høj anciennitet og bred viden indenfor området.
En arbejdsplads med en højt specialiseret faglighed indenfor demensområdet
Hvordan kan vi arbejde med vores faglighed helt ned i de mindste hverdagsdetaljer? Kan vi stimulere sanserne hos en borger ved nøje at vælge de ting, der placeres på bordet foran dem? Hvordan kan vi skabe trygge rammer for beboerne med moderat til svær demens på vores plejehjem? Hvordan skal tilgangen til beboerne tilpasses og justeres, så vi kan lykkes med at hjælpe dem, som ikke mener at have brug for hjælp? Det er blot nogle af de mange spørgsmål vi skal være nysgerrige på, når vi arbejder med vores beboere.

Plejehjemmet Enrum er byens mindste plejehjem med 24 beboere, hvor vi er særligt specialiserede i borgere med demensdiagnose. Vores arbejdsplads føles hjemlig og familiær og beboerne oplever tryghed og genkendelighed.

Vi er kendetegnet ved vores høje faglighed omkring demens og en medarbejdergruppe, der brænder for vores speciale. Du kan læse mere om os i Arbejdspladsprofil Plejehjemmet Enrum.

Mød dine kommende kolleger Gitte og Henrik.

Bliv en del af en medarbejdergruppe, der vægter det stærke samarbejde på tværs af fagligheder
For at kunne lykkedes skal vi kunne samarbejde på tværs af fagligheder om borgernes adfærd og aktuelle tilstand, og derfor skal vi være nysgerrige på hinandens og egen praksis, så vi giver plads og liv til refleksion. Det er vigtigt for os, at vi hele tiden tænker innovativt, bedre og smartere, for at vi kan udvikle og højne vores faglighed. Vi vægter pårørendesamarbejde højt og ser pårørende som en styrke.

Vi tilbyder dig
  • Gennemsnitligt 28 timer om ugen fordelt efter 32 modellen, med arbejde onsdag og torsdag i lige uger samt mandag, tirsdag, fredag, lørdag, søndag i ulige uger.
  • En grundig oplæring indenfor vores område, herunder mulighed for uddannelse og kurser inden for demens.
  • En arbejdsplads, der er fleksibel i sin tilgang til planlægning af arbejdet, så vi alle trives.
  • Kollegaer med høj anciennitet og bred viden indenfor specialet.
  • Dejlige og spændende beboere, som, til tider, kan opfordre til kreativ og innovativ opgaveløsning for at tingene kan lykkes, hvilket gør, at det aldrig bliver helt kedeligt at gå på arbejde. 
”Vi kender hinanden godt, fordi vi er et lille sted, og det giver tryghed, når vi hjælper hinanden fx med en udadreagerende borger. Det giver os også et godt tværfagligt samarbejde, hvor vi kan udveksle læring med hinanden. Personalegruppen er stærk, vi har god humor, og vi laver små ting sammen, som bl.a. bliver arrangeret af et festudvalg” fortæller dine kommende kollegaer Gitte, Henrik og Marlene.
Vi mangler dig der..
Vil arbejde med en specialiseret del af din faglighed og har en naturlig forståelse for den tålmodighed og rummelighed det kan kræve at arbejde med borgere, der lider af moderat til svær demens.

Vi søger dig, der ikke er bange for at stille spørgsmål og se tingene fra et anderledes perspektiv, med udgangspunkt i vores teoretiske faglighed, for at rykke og udvikle den måde vi arbejder med borgere med demens på.

Vi forventer, desuden at du:
  • Er uddannet social- og sundhedsassistent.
  • Kan håndtere en kompleks og omskiftelig hverdag, hvor dagene aldrig er ens.
  • Kan skabe en meningsfuld hverdag for vores beboere og finder glæde i samværet med beboerne.
  • Har flair for IT og kan arbejde med de faglige krav for dokumentation.
  • Kan arbejde tværfagligt med dine kolleger.
  • Har humor og lyst til at bidrage til et godt arbejdsmiljø.
Vil du vide mere og søge stillingen?
Er du blevet nysgerrig og har lyst til at vide mere? Du er velkommen til at kontakte assisterende plejehjemsleder Camilla Søndergaard på 21 14 32 58 eller plejehjemsleder Marianne Nørgaard på 30 91 35 74 for mere information.

Løn- og ansættelsesvilkår
Tiltrædelse 1. november 2023. 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Det praktiske
Ansøgningsfristen er mandag, den 18. september 2023. Samtaler forventes afholdt tirsdag den 26. september 2023. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Odense Kommune, Pomosavej 17, Søhus, 5270 Odense N

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://odense.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=f6372065-d896-425e-a839-04518273dd7b

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5893466

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet