Odense Kommune: Pædagogmedhjælper til Børnehuset Tryllefløjten

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst og interesse i at arbejde med børn i alderen 0-6 år? Er du frisk, robust og har masser af gå på mod? Så er det lige dig, vi søger.

Børnehuset Tryllefløjten søger 1 pædagogmedhjælper på 35 timer i vuggestuen med start hurtigst muligt.

Om Børneinstitutionerne Kragsbjerg
Børneinstitution Kragsbjerg består af børnehusene Bifrost, Tryllefløjten, Skatteøen, Elverhaven og Den Blå Planet.

  • Visionen i Kragsbjerg er, at vi oplever os som én institution, fordi vi vil være en dynamisk organisation, der kan matche krav og forventninger. Det betyder derfor, at vi i arbejdet med kerneopgaven, opnår høj kvalitet via højeste faglighed
  • Som pædagog i Børneinstitution Kragsbjerg skal du tilrettelægge den pædagogiske praksis med udgangspunkt i den styrkede pædagogiske læreplan og evalueringen af blødt og hårdt data, så børnene tilbydes målrettede deltagelsesmuligheder i meningsfulde fællesskaber
  • Du bliver en del af et større fagligt fællesskab sammen med kollegaerne fra de andre børnehuse i Kragsbjerg
  • Vi har fokus på social kapital og er sammen omkring DHL og andre fælles arrangementer  
Om Børnehuset Tryllefløjten
Tryllefløjten er et integreret børnehus med børn i alderen 0-6 år. Børnehuset er normeret til 50 vuggestuebørn og 61-67 børnehavebørn.
 
Vores åbningstid er kl. 6.30-16.30, undtagen torsdag, hvor vi har åbent kl. 6.30-16.45. Derudover skal du være forberedt på, at personalemøder ligger udenfor åbningstiden ca. en gang om måneden.

Vi tilbyder et miljø hvor
Vi tror på, at vi alle vokser og udvikles igennem de relationer, vi indgår i og af de gode historier, andre fortæller om os. Vi vægter, at børnenes udvikling sker i deres eget tempo, med inspiration og støtte fra os. Vi anerkender børn for deres forskellighed, så de føler sig trygge og værdifulde samt får mod på at afprøve sig selv i verden.

Vi skaber dynamiske læringsmiljøer for børnene med en bevidsthed på den fysiske indretning, børnehusets pædagogik og pædagogens rolle i disse. I personalesamarbejdet vægter vi faglighed og professionalisme, anerkendelse og respekt, åben og ærlig kommunikation, en innovativ og fleksibel tilgang til jobbet, ansvar og ejerskab, omsorg og tryghed samt en god portion humor i hverdagen.

Sideløbende med børnenes læring, arbejder vi med vores egen læring og tilstræber højeste faglighed i løsningen af kerneopgaven.

Om dig
Vi forventer blandt andet, at du:
  • kan give børnene tryghed, nærhed og omsorg
  • kan give børnene sjove, spændende, udfordrende oplevelser 
  • kan begejstres af selv små ting, og at du evner at få øje på dem
  • er positiv og anerkendende i forhold til børn, forældre og kollegaer 
  • er indstillet på at arbejde både med vuggestue- og børnehavebørn 
  • at du i tæt samarbejde med pædagogerne vil arbejde efter de målsætninger, der er for læringsmiljøet
  • har sans for de praktiske opgaver
  • er initiativrig og selvstændig
  • er fleksibel, engageret og ansvarsfuld
  • kan bevare overblikket i travle situationer
  • har humor og godt humør
Løn- og ansættelsesvilkår 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettiget organisation.

Vil du vide mere?
Er du velkommen til at kontakte daglig pædagogisk leder, Dorthe på 21 60 26 33 og få yderligere oplysninger om stillingen.

Det praktiske
Ansøgningsfristen er den 11. september 2023. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 37.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Odense Kommune, Palnatokesvej 47, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://odense.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=602742d7-fdc1-4097-808c-749f2fad3ee3

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5897569

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet