Ny kollega til vores medlemsadministration og administrative opgaver

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

 

Har du lyst til at arbejde i en fagforening, og kan du yde en god service, er det måske et job for dig? I vores medlemsadministration vil dine arbejdsopgaver være alt indenfor medlemsadministration, datavedligehold indenfor virksomhedsregistreringer, AMR og TR samt diverse ringeopgaver.

Det er en fordel, hvis du tidligere har arbejdet med medlemsadministration i en fagforening, vi vil dog under alle omstændigheder give dig en grundig oplæring i opgaven.

Vi arbejder hele tiden på at give vores medlemmer den bedste medlemsservice, og derfor er det vigtigt, at de møder en kompetent og serviceminded person som dig, når de henvender sig til HK Midt.

 

Vi søger en kollega der:

  • Kan lide at lære nyt, og er god til at sætte sig ind i arbejdsgange og IT-systemer
  • Kende værdien af fagforeningsmedlemskab og formidle fagforeningsfordele
  • Kan bevare roen, når der er travlt
  • Er god til at kommunikere, også på engelsk
  • God til servicekald til vores medlemmer, og andre ringekampagner
  • Er struktureret og kan arbejde selvstændigt
  • Ikke er bange for at gå ind i komplekse problemstillinger
  • Er serviceminded
  • Støtter op om et godt kollegaskab og teamfællesskab.

Du bliver en del af et velfungerende team, hvor I sammen tilrettelægger arbejdet.

 

Løn- og ansættelsesvilkår

Stillingen er tidsbegrænset i et år.

Som ansat i vores medlemsadministration aflønnes du med en fast løn pr. måned – pt på 33.348,53 kr.

Dertil kommer følgende:

  • Valgfrit element = 6,5%
  • Pension = 16,5 %
  • Særlig feriegodtgørelse = 4,5%
  • Betalt frokostpause

Vi arbejder med en årsnorm på 1924 timer, hvilket svarer til et gennemsnit på 37 timer om ugen.

 

Tiltrædelse

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.

 

Yderligere oplysninger

Du kan få yderligere oplysninger om jobbet hos kontorchef Mary-Ann Vandsted på tlf: 61 22 67 31 eller Tillidsrepræsentant Bettina Larsen på tlf: 61 22 24 17.

 

Ansættelsessamtaler

Vi forventer at gennemføre ansættelsessamtaler den 22. januar 2024 og evt. 2. samtale den 25. januar 2024.

 

Ansøgning

Hvis du kan se dig selv i dette job, så send os en motiveret ansøgning og CV via HK´s jobdatabase www.hk.dk/jobs senest den 17. januar 2024.

 

 

 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=77aec5e9)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

HK Midt, Lumbyvej, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5970660

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet