BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
MØD DIN KOMMENDE LEDER!
Går du spekulerer på hvem din fremtidige leder skal være? - så kan du ringe til Branch Manager Anne Hansen og få afklaret, om I er noget for hinanden.
Tirsdag den 20/2 kl. 9.00-15.00 sidder Anne klar på telefonen til en dialog - og du kan måske få booket et møde for at se hende, lokationen og kollegaerne.
Vi har behov i industri-teamet for en recruiter til at matche kandidater til vikariater og faste stillinger hos vores samarbejdspartnere på Fyn. Vores fornemmeste opgave er at finde det rette medarbejdermatch til vores samarbejdspartnere.
Vi arbejder med mennesker! Derfor er din bedste kvalifikation din personlighed - hvem du er, hvilke værdier du har, og hvordan du interagerer med andre.
Dine primære arbejdsopgaver bliver:
- Besætte ordrer
- Vores flow af ordrer er løbende, dog med udsving i sæsoner. Vi behandler dagligt ordrer - både akutte, længerevarende og faste opgaver
- Interviewe og teste kandidater
- Vi afholder mange spændende samtaler med kandidater fra hele Fyn. Vi møder dem fysisk på vores kontor, hvor vi deler kaffe og dialoger
- Indhente referencer
- I vores proces er referencen vigtig, og vi bruger den som værktøj og som kvalitetssikring i vores proces
- Daglig kontakt med samarbejdspartnere og kandidater
- Telefonerne er vi alle på, og her bringer dagen altid mange dialoger
- Udarbejde stillingsannoncer
- Bag tasterne beskriver vi samarbejdspartnernes ønsker/behov og forsøger ofte at være kreative for at tiltrække nye kandidater
- Besøge kunder for at følge op på samarbejdet
- Ved besøgene lærer vi kunderne bedre at kende, så vi kan formidle alle de gode ting fra samarbejdsparterne videre til kandidaterne
- Salg af rekruttering, vikarassistance og HR-ydelser
- Vi understøtter altid med salg i vores dialoger med samarbejdspartnere
Kvalifikationer og kompetencer
Du trives med kontakt til mange mennesker og er den, der formår at stille gode, uddybende spørgsmål og har ægte interesse i at lære mere om de virksomheder og personer, du kommer i kontakt med.
Vi håber, du motiveres af resultater og af at arbejde i et team med et højt aktivitetsniveau og korte deadlines.
Du er rummelig, udadvendt, kan tale med alle mennesker og formår at sætte dit servicegen i spil.
Det er en fordel, hvis du har et stort netværk og har et godt kendskab til, hvad der rører sig på arbejdsmarkedet. Uddannelsesmæssigt forestiller vi os ikke en konkret retning. Det vigtigste er, at du har indsigt i det fynske erhvervsliv - hvor det vil være en stor fordel, at du kender til industri- og lagerområdet.
Det er en stor fordel, hvis du har erfaring med rekruttering eller vikarområdet - gerne inden for timelønsområdet.
Det er et krav, at du har kørekort.
Her er nogle af fordelene ved at arbejde hos Temp-Team:
Vi har 44 års erfaring i personaleløsninger - og vi overfører vores viden til dig. Vores hierarki er fladt, og vi har en åben og ærlig tilgang til hinanden.
Du får mulighed for at udvikle din karriere med vækst og træning. Det sikrer vi gennem et stærkt onboardingprogram.
Sammen med 12 kompetente kollegaer har vi skabt en kultur baseret på teamånd, professionalisme og medansvar.
Vi vil besætte stillingen så hurtigt som muligt, og derfor indkaldes der løbende til samtale. SÅ, HVAD VENTER DU PÅ? Nu har du chancen for at møde din kommende leder og blive del af et traditionsfyldt firma med sans for udvikling.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
TEMP TEAM A/S - Odense, Rosenbæk Torv, 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5988842