Medarbejder til receptionen på Lysningen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om os
Vi har 64 midlertidige pladser på Lysningen. Vi har mellem 800-900 borgere igennem om året, så der er et højt flow af borgere. Vi er fordelt på 4 forskellige afdelinger, men hjælper hinanden på tværs af afdelingerne.

Om jobbet
Du skal varetage følgende arbejdsopgaver:

  • Ind og udskrivninger
  • Sender opgørelser til regnskabsafdelingen – herunder brugerbetaling
  • Kommunikation ved tværsektorielle samarbejdspartnere
  • Bestilling af depotvarer
  • Telefonkontakt
  • Diverse forfaldende kontor og opfyldningsopgaver i hele huset
Om dig
Vi ønsker, at du: 
  • kan arbejde 2 x 5 timer ugentlig
  • er serviceminded
  • er fleksibel
  • har kendskab til Nexus
  • har overblik og evner struktur
  • har kendskab til Teams
Du kan møde flere af dine kommende kollegaer i denne video.

Løn- og ansættelsesvilkår
Tiltrædelse er hurtigst muligt eller efter aftale.

Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Vil du vide mere?
Hvis du ønsker at høre mere om stillingerne, kan du kontakte assisterende rehabiliteringsleder Anne-Lise Balle, Afdeling A på 20 20 51 79.

Du kan læse mere om Lysningen på Lysningens hjemmeside

Det praktiske
Ansøgningsfrist er den 18. juli 2023. Samtaler afholdes løbende.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Odense Kommune, Østerdalen 2, Skt Klemens, 5260 Odense S

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://odense.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=c9e82202-d873-4b0d-9b07-4ce359966098

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5865216

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet