Marketingkonsulent til SDU med fokus på paid social og projektledelse

dato

Har du stor interesse for Paid Social og generelt for markedsføring og projektledelse? SDU Kommunikation tilbyder en spændende stilling i afdelingen for Brand & Markedsføring

Syddansk Universitet søger en marketingkonsulent med bred erfaring inden for Out-of-Home og særlige kompetencer inden for Paid Social. Du vil blandt andet have ansvar for at planlægge marketingindsatser, eksekvere og afrapportere på tværs af mediemix. Du vil arbejde tæt sammen med interne Paid Search kolleger eksterne bureauer samt øvrige afdelinger i SDU Kommunikation og kommunikationsafdelinger lokalt på SDU. Vi søger en struktureret, kreativ, målgruppeorienteret og talstærk kollega. SDU Kommunikation er placeret i Fællesadministrationen på SDU og består af fire afdelinger, Webkommunikation, Presse & Formidling, Grafisk Center samt Brand & Markedsføring.

Hvorfor er du vigtig

Som marketingskonsulent hos SDU Kommunikation vil du være en central ressource i vores tværgående marketingteam. Vi løser opgaver for Rektorat, for Fællesadministrationen og for Universitetets fem fakulteter. Fælles for vores kampagner er, at de fortrinsvist er rettet mod potentielle studerende. Som universitet har vi oplysningspligt, og målet er at informere uddannelsessøgende om uddannelses- og vejledningstilbud samt vise SDU som uddannelsessted. Som vores nye marketingkonsulent er du specialisten, der både producerer medieplaner, opsætter annoncer, rådgiver og ny udvikler området. Du har erfaring og fagligt overskud til at arbejde selvstændigt med marketinginitiativer, have overblik over deadlines, content, og du afrapporterer, så effekten af kampagnen er tydelig.Målet er at sikre, at vi optimerer og tilpasser indsatserne efter de foranderlige best practices, sådan at vi bruger de økonomisk mest effektive løsninger for Syddansk Universitets marketingsaktiviteter. Dette indebærer at være opdateret og på forkant med nye muligheder og løsninger. Kandidater, der også mestrer udvikling af konceptuelle indholdsformater, vil have en fordel.

Arbejdsopgaver:

  • Udvikling af marketing- og medieplaner
  • Udvikling af content
  • Opsætning, tracking og afrapportering af SoMe kampagner
  • Data-drevet medieplaner baseret på et sæt af tal og analyser
  • Projektledelse

Kompetencer:

  • Kreativ og idérig ifm. med udvikling af content til diverse platforme 
  • Erfaring med redigeringsprogrammer er at foretrække, men ikke et krav. 
  • Procesorienteret tilgang
  • Udviklingsorienteret

Den ideelle kandidat

Min. 1-3 års erfaring med digital annoncering. Måske erfaring som SoMe manager fra mediebureau eller privat virksomhed med ansvar for digital annoncering i kampagnesammenhæng. For at lykkes i stillingen skal du være en person, der naturligt tager initiativ og ansvar. Du skal få ting til at ske og sikre, at vi når i mål til tiden og med god kvalitet. Hverdagen vil være travl, og du vil have mange forskellige opgaver kørende samtidigt. Vi tror, at du er systematisk, data-drevet og talstærk, god til at planlægge fremad og god til at prioritere. Andre vil beskrive dig som en, man kan regne med, du samarbejder godt og støtter kolleger for at nå fælles i mål. Det, vi kan tilbyde dig, er: Meget ansvar, spændende opgaver og en varieret hverdag i en god og sammentømret kommunikationsafdeling. Er dette den perfekte mulighed for dig? Så ser vi frem til at læse din ansøgning!

Om SDU: Vi vil skabe værdi for og med samfundet

Syddansk Universitet er til for at løse samfundets store udfordringer. Uanset om vores bidrag er forskningsbaseret viden, innovative løsninger, uddannelse eller læring, skal vi gøre en positiv forskel for samfundet og være med til at skabe en bæredygtig fremtid. Det gør vi ved at dyrke talenter og skabe de bedste forsknings- og uddannelsesmiljøer. Det er derfor afgørende, at Syddansk Universitet formår at fastholde, udvikle og rekruttere talenter. Samtidig skal vi sikre konstant høj kvalitet i alle vores aktiviteter – og det kan vi kun med de rette mennesker. Det er universitetets forskere, undervisere, studerende, ledere og teknisk-administrative personale, der er fundamentet for universitetets succes.

Fakta

Ca. 21.00 studerende, heraf mere end 15% internationale studerende

Ca. 4000 ansatte

SDU har en stærk lokal forankring og har campusser i Kolding, Esbjerg, Sønderborg, Odense og København. 

Løn og ansættelsesforhold 

Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt, og dit arbejdssted er campus i Odense. Stillingen er placeret i SDU Kommunikation i Fællesadministrationen med reference til afdelingslederen for Brand & Markedsføring. SDU Kommunikation består af 4 afdelinger. SDU Kommunikation er en fuldt servicerende enhed, der udover ledelsesbetjening, understøtter SDU’s fem fakulteter, driver udviklingen af kommunikationsløsninger og kommunikationsplatforme. 

Løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst med den faglige organisation, berammet som en AC-stilling 

Tiltrædelse 1. februar 2025. Samtaler forventes afholdt i uge 51 2024 

Ansøgning og kontakt 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder for Brand & Markedsføring Christine Højlund tlf.nr.: 93 50 72 18. 

Søg stillingen online senest 10. december 2024 kl. 23.59.59. 

Ansøgning skal indeholde følgebrev, CV og eksamensbevis. Alle dokumenter i forbindelse med ansøgning bør ikke indeholde CPR-nummer – i så fald skal CPR-nummer overstreges.

Alle vedhæftede filer skal være i Adobe PDF format.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Syddansk Universitet, Campusvej, 5230 Odense M

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6153485

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet