BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du til high fives og walk and talks – så har vi jobbet til dig!
To af vores kollegaer i lønteamet har valgt at søge nye udfordringer, og derfor har du nu mulighed for at blive en del af et team, hvor løn- og personaleadministration er omdrejningspunktet.
Vi søger to lønkonsulenter, som kan bidrage med faglighed og engagement, og som er drevet af lysten til at lykkes sammen som et team.
Som vores nye kollega bliver du en del af HR, som består af 15 medarbejdere, 2 studentermedhjælpere samt HR-chefen. Vi har fokus på kvalitet i opgaveløsningen, digitalisering og arbejdsmiljø. Vi supplerer og lærer af hinanden gennem videndeling og sparring.
Vi er et team, hvor vi ofte kigger på hinanden og stiller os selv spørgsmålet ”Kan den her arbejdsopgave gøres smartere/bedre/hurtigere?”. Udover daglige driftsopgaver arbejder vi også i faglige bobler indenfor fx fleksjobrefusion og barselsadministration.
Derudover bliver du del af et partnerteam, hvor du sammen med to kollegaer, en HR-jurist og en HR-konsulent, indgår i et samarbejde for et udvalgt område i UCL. I partnerteamet varetager du løn- og personalemæssige opgaver.
For os er det derfor vigtigt, at du kommer godt fra start i dit nye job og bliver i stand til selvstændigt at kunne løse dine opgaver. Vi prioriterer derfor en god introduktion som sker i tæt samarbejde med dine kolleger og samarbejdspartnere i organisationen.
Efter en grundig oplæring, og når du føler dig klar, vil der være mulighed for at arbejde hjemme, så længe det er foreneligt med dine arbejdsopgaver, mødeaktiviteter m.m.
Dine arbejdsopgaver
Dine daglige arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte:
- Udarbejdelse af ansættelsesbeviser, tillægsaftaler og lønforhandlinger
- Rådgivning af ledere og medarbejdere vedr. løn, ferieregler, barselsregler, arbejdstidsregler m.m.
- Generel lønadministration for det udvalgte område
I perioder har vi opgaver, der kræver særlig opmærksomhed, og så blokker vi kalenderen og løser disse opgaver sammen.
Dine kompetencer
Vi forventer, at du har en relevant uddannelse og erfaring med løn- og personaleadministration. Det vil være en fordel, hvis du kender til statens lønsystemer. Det er vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt, prioritere dine opgaver og overholde deadlines, men det er også vigtigt, at du har systemforståelse, da vores mange IT-systemer hænger tæt sammen.
Du er samarbejdsorienteret, bidrager til det gode arbejdsmiljø i afdelingen og tager ansvar i løsningen af de fælles opgaver. Samtidigt falder det dig naturligt at være i dialog med ansatte på alle niveauer i organisationen.
Vi tilbyder high fives og walk and talks
I lønteamet high-fiver vi hinanden, når løntjekkene stemmer på øre-diff. Vi har i HR sat os selv et nytårsforsæt om flere gåture, da vi tror på, at det gavner både den mentale sundhed og styrker relationerne. Vi er aldrig bange for nye tiltag, som du selvfølgelig også er velkommen til at bidrage med.
Vores afdeling er præget af:
- En uformel og åben omgangstone
- Hjælpsomme kollegaer
- Varierende opgaver og faglige udfordringer
- Mulighed for at påvirke og videreudvikle arbejdsgange
Ansættelse
Stillingen er på 37 timer i gennemsnit pr. uge og med start den 1. april 2024 eller efter aftale.
Dit primære arbejdssted vil blive på Niels Bohrs Allé 1, 5230 Odense M.
Ansættelsen sker i henhold til Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) samt Cirkulære om organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK).
Stillingen er omfattet af Ny-løn.
Yderligere oplysninger
Har du brug for flere oplysninger inden du sender din ansøgning er du velkommen til at kontakte lønkonsulent Maria Wendelboe Høj på tlf.: 6318 3664 eller mail mwfr1@ucl.dk eller HR-chef Allan Bruce Corfitsen på tlf. 2446 2669 eller mail abco@ucl.dk.
Vi holder ansættelsessamtaler den 26. februar 2024 og evt. 2. samtale den 28. februar 2024.
Ansøgning
Hvis overstående lyder som et job for dig, så send os din ansøgning senest den 22. februar 2024 via www.ucl.dk/job.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole, Niels Bohrs Allé, 5230 Odense M
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5988542