Lønkonsulent i HR

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at være en del af HR med direkte tilknytning til én eller flere af hospitalets afdelinger?

Så glæder vi os til at modtage din ansøgning som lønkonsulent på 37 timer i HR på OUH!

Tiltrædelse 1. januar 2024.

Opgaverne

Vi giver dig muligheden for at træde ind i en spændende og afvekslende stilling, hvor du vil være en del af HR Løn og komme til at arbejde tæt sammen med resten af HR’s funktioner samt være kontaktperson til én eller flere af hospitalets afdelinger.

Dine opgaver vil blandt andet være at understøtte én eller flere af hospitalets afdelinger med administrative opgaver i forbindelse med ansættelse af nye medarbejdere. Du skal håndtere ændringer i medarbejderes ansættelsesforhold, lønindplaceringer og ændring af arbejdstid samt hjælpe med udfærdigelse af barselsaftaler på afdelingens medarbejdere.

Du vil kunne komme til at sidde nogle dage om ugen i den/de afdeling/-er, du bliver kontaktperson for – tæt på afdelingsledelsen – resten af tiden vil du sidde i HR Løn.

Din profil
Du er fuld af energi og har en positiv indstilling til vigtigheden af kvalitet og rettidighed i arbejdet. Du er god til at arbejde selvstændigt, men kan samtidig indgå i teamsamarbejde, hvor vi løfter i samlet flok og har tæt faglig sparring. Du bidrager til vores gode arbejdsmiljø og har lyst til faglig og personlig udvikling.

Vi forventer, at du:

  • er uddannet kontorassistent med speciale i offentlig administration, Professionsbachelor i offentlig administration eller lignende,
  • har gode kommunikationsevner både i skrift og tale samt har øje på en professionel relation på tværs af faggrupper,
  • er god til at prioritere dine og kollegers opgaver effektivt i en hverdag med mange deadlines samt holde fokus på vores kerneopgaver,
  • er IT-mæssigt stærkt funderet med interesse for optimal udnyttelse af vores systemer,
  • er struktureret og meget tal-stærk.
Kommer du uden en masse erfaring fra en lignende stilling, vil du få intensiv oplæring i HR Løns opgaver inden for blandt andet håndtering af lønområdet, syge- og barselsområdet samt arbejdstidsområdet. Under oplæringsperioden vil du blive tilknyttet en af vores meget erfarne kolleger, der vil sikre en grundig oplæring i vores mangeartede opgaver.

Kommer du med erfaring fra en lignende stilling, vil du selvfølgelig også få grundig oplæring i, hvordan vi løser de mange opgaver. Du vil desuden få mulighed for at specialisere dig inden for udvalgte områder og indgå i vores arbejde med at forenkle og forbedre vores arbejdsprocesser.

Mere om HR
Du kan læse mere om vores mange opgaver i HR på www.ouh.dk

I HR er vi ca. 80 medarbejdere, én kontorelev og en ledergruppe bestående af HR-chef og 4 funktionsledere.

Vi har fokus på digitalisering/automatisering som redskab til at fremme en effektiv arbejdsgang, og vi arbejder målrettet på at sikre vores samarbejdspartnere den bedst mulige service og sparring. Høj medarbejdertrivsel er ligeledes et vigtigt fokusområde, som dagligt understøttes i vores værdigrundlag og ambition som HR.

I HR arbejder vi med udviklings- og karrieremuligheder. Vi bliver alle motiveret af noget forskelligt i vores arbejdsliv. Hvad vi er motiveret af kan handle om både livsfaser, interesser, ambitioner, evner og kompetencer, derfor arbejder vi med udviklings- og karrieremuligheder for alle - men på forskellige måder.

Som medarbejder i HR får du adgang til fleksibel arbejdstid, fleks og hjemmearbejde.

Løn- og ansættelsesforhold
Ansættelse og aflønning sker efter overenskomst mellem Danske Regioner og HK/Kommunal. Lønnen fastsættes efter principperne om lokal løndannelse og beror på en forhandling med HK/Kommunal.

Ansøgning og CV skal sendes via nedenstående link. Ansøgningsfristen er søndag den 12. november 2023.

Vi forventer at afholde samtaler fredag den 17. november 2023.

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte funktionsleder Lasse Kilpinen på telefon 4032 8852 eller mail: Lasse.Kilpinen@rsyd.dk eller funktionsleder Maria Møller Nielsen på telefon 5119 5906 eller mail: Maria.Moeller.Nielsen@rsyd.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Odense Universitets Hospital, J.B. Winsløws Vej, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5931404

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet