Leder til Alkoholbehandlingen og Center for Kræftrehabilitering og Palliation, Sundhedsforvaltningen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at lede og motivere medarbejdere, der hver dag yder en stor indsats i arbejdet med tilbud til borgere som enten har en alkoholproblematik eller en kræftdiagnose? Kan du holde overblikket over to afdelinger, som fordeler sig over to matrikler og har mange forskellige faggrupper? Så er det lige dig vi søger.

Om jobbet
I Sundhedsforvaltningen søger vi en erfaren leder til en nyoprettet stilling, som dækker over Alkoholbehandlingen samt Center for Kræftrehabilitering og Palliation (CKOP). Her vil du blive leder for cirka 30 medarbejdere bestående af sygeplejersker, fysioterapeuter, ergoterapeuter, læger, sekretær og socialrådgivere. Kerneopgaverne er alkoholbehandling samt kræftrehabilitering og palliation til borgere, som er ramt af alvorlig sygdom. Det betyder også, at du vil blive leder for medarbejdere fordelt på to matrikler, som har forskellige kerneopgaver og forskellige målgrupper.

Det sætter helt naturligt et krav til, at du kan holde overblikket og systematikken i dagligdagen, hvor din tilstedeværelse skiftevis vil være påkrævet på begge arbejdspladser. Samtidig med at der konstant vil være et fokus på effekten af samarbejdet med borgerne og patienterne, hvilket indebærer en systematisk tilgang til organiseringen af arbejdet, vidensdeling og sparring.

Som leder for de to områder CKOP og Alkoholbehandlingen vil du arbejde med sundhedsfremme og evidensbaserede kliniske praksis med fokus på effekt for borgerne. Derfor finder du det også naturligt at holde dig opdateret på ny forskning og ser mulighederne i samarbejde om tværfaglige projekter.

Det er væsentligt at du er nysgerrig på arbejdsområderne, kan arbejde strategisk, sætte rammer og prioritere retning for udvikling og drift, samtidig med du også tør at være organisatorisk nytænkende.


Dine opgaver

  • Budgetansvarlig for begge områder
  • Personaleansvarlig
  • Sikre udvikling og implementering af nye tiltag
  • Sikre et godt og velfungerende arbejdsmiljø
  • Understøtte samarbejdet med relevant samarbejdspartnere.

Vi forventer, du fagligt kan sige ja til, at du:
  • er uddannet sygeplejerske
  • er en tydelig leder, som kan sætte retning
  • har ledererfaring og bredt indsigt i sundhedsområdet
  • har relevant lederuddannelse, eller har et ønske om at tage relevant uddannelse
  • kan sætte retning for den sundhedsfaglige indsats og gå forrest i udviklingsprocesser- både organisatoriske og faglige
  • ser muligheder frem for begrænsninger.

Vil du vide mere?
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte leder Kristine Kolberg Madsen på 30 57 66 32.

Det praktiske
Der er ansøgningsfrist den 18. februar 2024.

Første samtalerunde gennemføres den 21. februar 2024. Anden samtalerunde gennemføres den 26. februar 2024. Forud for 2. samtalerunde vil du blive bedt om at udfylde en personprofiltest.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Odense Kommune, Bjergegade 15C, st., 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5972272

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet