Lagermedarbejder til skiftehold hos Albani med fokus på logistik og IT-kompetencer

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

 

Albani søger medarbejder til lager & logistik – Skiftehold

 

Er du uddannet inden for lager og logistik, eller har du erfaring med området? Så er du måske vores nye lagermedarbejder.

Arbejdsopgaver:

  • Varemodtagelse - Fysisk og i ERP-system
  • Tømning og læsning af lastbiler
  • Tilbagemelding af produktionsordre i Excel & ERP-system
  • Klargøring og omstilling af maskiner på produktionslageret
  • Oprydning og rengøring af lager
  • Diverse optællingsopgaver
  • Ad hoc-opgaver på lageret

Krav til Kvalifikationer:

  • Truckkort
  • Gode IT kompetencer
  • Positiv indstilling, frisk, udadvendt og kan lide en til tider hektisk hverdag
  • Er stabil, pligtopfyldende & kan arbejde selvstændigt
  • Vil medvirke til en god tone og godt arbejdsmiljø
  • Er interesseret i at yde vores kunder den bedste service
  • Gode dansk & talkundskaber i skrift og tale

 

Der er tale om skiftehold i hverdagene, arbejdstiden er mandag til torsdag fra 07.00 til 15.00 og fredag fra 07.00 til 14.30 på daghold og fra 15.00 til 23.00 mandag til torsdag, samt fredag fra 14.30 til 18.30 på aftenhold.

Om dig

Du er uddannet indenfor lager og logistik, eller har en solid erfaring fra området. Da vi har en del opgaver i ERP systemer, ser vi gerne at du har gode IT kompetencer, gerne Excel, SAP eller lign.  

For at få succes i stillingen skal du være en teamplayer, men også kunne arbejde selvstændigt, samt have en proaktiv tilgang til dine opgaver. Er du også klar på at udfordre og optimere systemer og processer, er dette en fordel.

Vi tilbyder:

Generelt kan vi love dig rigtig gode forhold som Albani medarbejder. Det gælder de dagligdags ting som den gode kantineordning, personalekøb m.m. Det gælder i lige så høj grad vores ønske om aktivt at støtte medarbejdernes udvikling og efteruddannelse, samt muligheden for at skifte job internt.

Har det interesse?

Send venligst din ansøgning/CV ved at klikke på "Ansøg".

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Produktionsleder Brian Pedersen på telefon 29230833

Vi glæder os til at høre fra dig.

Royal Unibrew producerer, markedsfører, sælger og distribuerer kvalitetsdrikkevarer og er Danmarks næststørste drikkevareproducent. Royal Unibrew er især kendt for traditionsrige brands som Faxe Kondi, Nikoline, Egekilde, Pepsi Max, Royal Beer, Ceres og Odense Pilsner, Faxe, Heineken og Vitamalt. Royal Unibrew omsætter for 7,557 mia. kr. (2020) og beskæftiger i alt ca. 2.631 medarbejdere globalt heraf ca. 1.000 i Danmark. Royal Unibrew har produktion i Faxe, Odense, Baltikum, Italien, Frankrig og Finland og hovedkontoret er beliggende i Faxe.
Royal Unibrew er en arbejdsplads med medarbejdere, som engagerer sig i og er stolte af både produkter og brands. Hos Royal Unibrew er kunden i fokus og forbrugerne det største aktiv. Virksomheden sætter en ære i at producere og sælge kvalitetsprodukter til forbrugere – både i Danmark og internationalt. Læs mere på www.royalunibrew.dk

Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=94df5af5)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Royal Unibrew, Tværgade, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6125061

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet