BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du en erfaren, robust, omhyggelig og ansvarsbevidst sekretær? Sætter du en ære i at kunne din danske retskrivning? Har du kendskab til diagnose-latin? Søger du en spændende og anderledes arbejdsplads med højt til loftet og engagerede kolleger?
Ved Retsmedicinsk Institut, Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Syddansk Universitet, Odense er en stilling som lægesekretær/sekretær ledig pr. 1. april 2024 eller snarest muligt. Stillingen er normeret til max. 35 timer ugentlig.
Retsmedicinsk Institut udfører rekvireret indtægtsdækket myndighedsbetjening for Justitsministeriet. Dette omfatter obduktioner, personundersøgelser, retskemiske erklæringer samt meget andet. Instituttets opgaver dækker alt fra rutineprægede opgaver, der skal udføres med stor præcision, systematik og punktlighed til større beredskabsmæssige situationer, der kræver ad hoc holdindsats. Det gør instituttet til en spændende og varieret arbejdsplads med kompetente og engagerede medarbejdere.
Vi søger en erfaren lægesekretær/sekretær, som behersker dansk retskrivning, har sans for detaljen, har gode it-kundskaber og gerne kendskab til diagnose-latin.
Vi tilbyder en arbejdsplads inden for et attraktivt og unikt fagområde i stor udvikling med spændende og udfordrende arbejdsopgaver og gode kolleger
Du vil blive en del af en sekretærgruppe på i alt 5 sekretærer, som servicerer instituttets Retslægelige afdeling og Retskemiske afdeling.
Sekretariatets opgaver er mange og varierede. Derfor vægter vi koordinering og samarbejde indbyrdes og med de andre funktioner på instituttet, samtidig med at vi hver især har selvstændige arbejdsområder.
Sekretariatsfunktionen udgør en central understøttelse af instituttets lægefaglige opgaver, som løbende udvikles i forhold til arbejdsgange og metoder. Det er vigtigt, at du trives med at arbejde med administrative og rutineprægede opgaver i et team på tværs af faggrupper og har blik for, hvordan du kan bidrage til en stabil og sikker drift i en travl hverdag.
Dine typiske opgaver vil være:
- Skrivning af erklæringer efter diktat (gerne kendskab til diagnose-latin)
- Håndtering af telefoniske og skriftlige anmodninger fra rekvirenter
- Besvarelse af telefonhenvendelser fra pårørende og øvrige samarbejdspartnere
- Modtagelse og håndtering af prøver
Dine kompetencer:
Du skal have sans for detaljer, være systematisk og pertentlig og befinde dig godt med at følge procedurer og overholde deadlines. Samtidig er det en klar fordel, hvis du også trives med at have mange bolde i luften uden at miste overblikket.
Du er fortrolig med Microsoft Office pakken, har flair for og lyst til at sætte dig ind i nye it-systemer.
Du skal kunne forstå, tale og skrive og dansk samt have godt styr på den danske grammatik. Det er en fordel, hvis du har erfaring med at skrive efter diktat.
Du er en imødekommende, samarbejdsvillig og hjælpsom kollega med situationsfornemmelse.
Din uddannelsesbaggrund kan være lægesekretær, kontoruddannet eller tilsvarende.
Ønsker du nærmere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte Institutsekretær Susanne L. Jørgensen, SLJorgensen@health.sdu.dk, 65503068
Ansøgning, overenskomst m.v.:
Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT.
Tiltrædelse 01.04.2024 eller snarest muligt.
Ansøgningsfrist: 16.02.2024.
Ansøgning skal indsendes via universitetets hjemmeside under Ledige stillinger.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Syddansk Universitet, Campusvej, 5230 Odense M
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5982799