Lægesekretær til børnemodtagelse og endokrinologi på H.C. Andersen Børne- og Ungehospital

dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi har brug for en dygtig lægesekretær/SAK til at varetage opfølgningsopgaver på vores sengeafsnit i børnemodtagelsen (HM4) samt subspecialet endokrinologi. Stillingen ønskes besat fra 1. marts 2025 eller hurtigst muligt derefter.



Hvem er vi?

H.C. Andersen Børne- og Ungehospital er en afdeling (hospital) med 1 børnemodtagelse, 5 sengeafsnit, 3 dagklinikker og 1 stort ambulatorium, som indeholder 14 subspecialer – og dermed en bred vifte af forskellige fagområder for børn og unge i alderen 0-18 år. Vores vision er, at alle børn og familier trods sygdom trives, udvikler sig og føler sig inddraget i deres behandling.



Hvem søger vi?

Hvis du kunne tænke dig at arbejde med opfølgningsopgaver på sengeafsnit i samarbejde med sekretær i børnemodtagelsen og samtidig have ansvaret for subspecialet endokrinologi, så er det lige dig vi søger. Du vil få et tæt koordineringsarbejde med sygeplejersker, læger og eksterne samarbejdspartnere. Du vil have fingeren på pulsen ifht. hvad der sker i sengeafsnittet og det endokrinologiske speciale. Du har arbejdsplads på kontorgang og vil fjernsupporterer sengeafsnittet, hvor du bl.a. skal sikre korrekt registrering af patientforløb, sende epikriser og håndterer underretninger og henvisninger. I det endokrinologiske ambulatorium er opgaverne bl.a. booking, opfølgning på ambulatorie samt telefonpasning.

Du vil indgå i monofagligt team, hvor vi hjælper hinanden på tværs af opgaver. Da du har tæt samarbejde med sekretær i modtagelsen vil du skulle kunne modtage patienter og pårørende i Børnemodtagelsen ved dennes fravær. Sekretærgruppen er inddelt i 5 overordnede teams, der er selvstyrende i forhold til ferie- og flexafvikling, afløsning og måden, teamet arbejder bedst sammen på.

Vi søger en god kollega med hang til smil og et godt grin, og som har lyst til at blive en del af os.



Vi kan tilbyde

  • Et åbent og positivt arbejdsmiljø på tværs af faggrupper
  • En meget afvekslende hverdag, hvor ikke to dage er ens
  • 25 gode sekretærkollegaer, som vægter kvaliteten af deres arbejde højt
  • 37 timer/uge mandag-fredag samt lørdagsvagt (ca. 2-3 gange om året)
  • Flexordning og mulighed for hjemmearbejdsplads
  • Fokus på uddannelse og udvikling
  • Sociale arrangementer


Vi forventer, at du

  • Er uddannet lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator (ufravigeligt krav)
  • Har en positiv, imødekommende adfærd og gerne humor
  • Er servicemindet og glad for patientkontakt
  • Kan bevare overblikket og prioritere opgaverne, når der er travlt
  • Har gode tværfaglig samarbejdsevner
  • Er mødestabil, ansvarsbevidst, fleksibel og selvstændig
  • Bidrager til et godt psykisk arbejdsmiljø


Løn og ansættelsesforhold

Efter gældende overenskomst



Yderligere oplysninger

Kan fås hos sekretariatsleder Celia Riis Skarsø på 3035 8140 eller mail: Celia.Skarsoe@rsyd.dk

Ansøgningsfrist: 21.02.25 kl. 12. Ansættelsessamtaler afholdes d. 25. februar 2025 kl. 8.30-12.



Der gøres opmærksom på, at OUH er en røgfri arbejdsplads. Se mere under retningslinjerne på OUH´s hjemmeside www.ouh.dk.
Ved ansættelse udbeder vi os en børneattest, som fås ved Rigspolitiet efter tilladelse fra dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde weekendarbejde

-Arbejdsgiver:

Odense Universitets Hospital, J.B. Winsløws Vej, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-02-2025; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/bd52fa6c-2223-4727-a6d4-f77edfcce1db

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet
Boliger til salg i Odense

FÅ TRE GRATIS SALGSVURDERINGER AF DIN BOLIG

FÅ TRE GRATIS SALGSVURDERINGER

Adresse
Dine oplysninger deles med op til tre lokale ejendomsmæglere, som efterfølgende vil kontakte dig vedr. salgsvurdering.