BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Hjertemedicinsk Afdeling B søger pr. 1. september 2023 eller efter aftale 2 nye kollegaer til vores ambulatorium. Stillingerne er på 37 timer pr. uge med arbejdstid i tidsrummet kl. 07.30-16.00.
Vi søger dig, der har lyst til at indgå i en dynamisk gruppe på 26 sekretærer, hvor vi er i gang med omstrukturering af teams med fokus på kompetenceudvikling, så vi som gruppe står stærkt frem mod flytning til det nye OUH. Vi arbejder på at kunne hjælpe hinanden på tværs af sekretærteams.
På vores kontor er vi 7 sekretærer fordelt på 3 teams, som varetager mange spændende og alsidige administrative lægesekretæropgaver. Du vil primært blive tilknyttet de 2 teams.
Som sekretær i det ene team er vi en stor del af den daglige planlægning og koordinering af patienter henvist til hjerte-CT samt vores forebyggelses- og efterbehandlingsambulatorium, hvor vi henviser til fysisk rehabilitering, diætistvejledning med mere. Vi løser også opgaver for afdelingens ambulatorium, hvor vi følger patienter, der er i livslang blodfortyndende behandling. Herudover har vi en mindre reception, som vi passer på skift.
I vores andet team koordinerer vi indkaldelse af patienter til diverse ambulatorier inden for iskæmi, pulmonal hypertension, hjertetransplantations- og amyloidose-patienter. Som sekretærer har vi tæt kontakt med de hjertetransplanterede patienter. Vi har en uddelegeret opgave i at bestille medicin til hjertetransplanterede patienter samt patienter med pulmonal hypertension. Vi koordinerer opfølgning på patienter, som kommer til invasive procedurer, bl.a. kranspulsåreundersøgelser, ballonudvidelser, hjerteklapundersøgelser samt hjerteklapoperationer. Vi planlægger og følger op på konferencer i samarbejde med andre sygehuse i regionen.
I alle sekretærteams har vi til opgave at koordinere og følge op på patientforløb. Herunder bl.a. korrekt registrering, opfølgning på TGK-notater samt skrivning af efterhånden få journalnotater. Vi har naturligvis mange andre opgaver, bl.a. passer vi afdelingens telefoner, registrerer i diverse databaser, bestiller og følger op på blodprøvesvar.
Du vil blive en del af samarbejdet med afdelingens øvrige sekretærer, hvor vi hjælper hinanden med at få alle opgaver løst. Vi har et godt tværfagligt samarbejde med både læger og plejepersonale.
Sekretærerne har sammen udarbejdet mission, vision og værdigrundlæg, som du kan læse her.
Vi forventer, at du
• er positiv og serviceminded
• har gode kommunikative evner og forstår at sætte patienten først
• har en høj arbejdsmoral og situationsfornemmelse
• trives med patientkontakt, også telefonisk
• har lyst til at gå foran med nye ideer, også i forhold til kompetenceudvikling og forberedelserne frem mod det nye OUH
• er innovativt tænkende og har forbedringsbrillerne på i det daglige arbejde
Vi tilbyder
• en afdeling i rivende udvikling frem mod det nye OUH
• gode kolleger med godt humør, også i en travl hverdag
• en afdeling med mulighed for udvikling af kompetencer både i egen afdeling, ved faglige kurser og ved videreuddannelse
Om afdelingen:
Vi er en stor og spændende afdeling, der varetager pleje, observation, udredning og behandling af alle former for hjertesygdomme. Afdelingen er organiseret med tre stationære sengeafsnit, hvor de 2 afsnit p.t. er i samdrift, et akut kardiologisk modtageafsnit (Hjertezonen i FAM), et kardiologisk laboratorium og et omfattende ambulatorium. Hjertemedicinsk Afdeling B udgør et af Danmarks fire hjertecentre, der varetager højt specialiserede funktioner. Vi er ca. 270 ansatte i afdelingen. Vi er 26 sekretærer og 3-4 studerende til at varetage forskellige administrative opgaver.
Krav til ansøger
Du skal være uddannet lægesekretær eller have god erfaring som lægesekretær.
Det er et ufravigeligt krav, at du er vant til at arbejde i EPJ SYD. Herudover må du gerne kunne begå dig i programmerne i Office pakken.
Ansættelse
Løn i henhold til overenskomst indgået mellem HK og Danske Regioner.
Ansøgningsfrist den 24.08.23.
Ansættelsessamtaler afholdes løbende.
Stillingen ønskes besat den 01.09.23 eller efter aftale.
Er du blevet nysgerrig?
Du kan høre mere om stillingen ved at kontakte ledende lægesekretær Anette Reimer Hansen på telefon 6541 2640 eller mail til anette.reimer.hansen@rsyd.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Odense Universitets Hospital, Sdr. Boulevard 29, 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=198&ProjectId=226130&DepartmentId=6863&MediaId=2511&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5883847