BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Motiveres du af kvalitetsopgaver? Kan du formulere dig i et let forståeligt og direkte sprog såvel skiftligt som mundtligt, og har du gode samarbejdsevner? Så har vi måske jobbet til dig!
Bygningsdrift og -service (BDS) på Odense Universitetshospital (OUH) søger snarest muligt en kvalitetskoordinator/ Quality Assurance (QA) specialist med flair og nysgerrighed indenfor de drifts– og lovmæssige forhold indenfor faciliteter og tekniske installationer til en 37 timers fast stilling.
Bygningsdrift og – service
BDS er en af OUH's serviceafdelinger. Afdelingen har i øjeblikket ca. 140 medarbejdere fordelt på matriklerne i Odense, Svendborg og Nyborg. Her beskæftiger vi en lang række fagligheder og kompetencer, hvor teknikere, projektledere og administrative medarbejdere har hver deres fagområde og speciale.
Du vil primært indgå i en ledelsesstab, hvor du skal understøtte vores ledelse og medarbejdere i arbejdet med kvalitets og lovmæssige forhold i relation til f.eks. Good Manufacturing Practice (GMP). Derudover skal du stå for udarbejdelse af instruktioner i InfoNet (eletronisk dokumenthåndteringssystem) samt andre administrative opgaver. Du vil dagligt kommunikere med ledelse og kolleger i BDS, kollegaer i de øvrige afdelinger samt vores eksterne samarbejdspartnere.
De primære arbejdsopgaver og ansvarsområder i BDS er
- at medvirke til at sikre, at lovgivning og myndighedskrav til drift af tekniske faciliteter overholdes
- medvirke ved indkøring af laboratorier og andre kvalitetstunge funktioner på det nye OUH
- at sikre god kommunikation med OUHs afdelinger samt eksterne samarbejdspartnere, herunder kvalitetssiking af interne og eksterne serviceaftaler/databehandleraftaler med input fra relevante medarbejdere i BDS
- at udarbejde og opdatere afdelingens retningslinjer, instrukser m.m. i InfoNet
- at gennemføre og registrere uddannelse og træning af relevante medarbejdere i BDS i GMP samt diverse dokumentationsopgaver
Kvalifikationer og kompetencer
- en uddannelse, der matcher de nævnte opgaver
- kendskab til kvalitetsstyring og kvalitetssikring
- kendskab til GMP og vant til at sætte sig ind i regler/lovgivning for forskellige områder
Personlige kompetencer
- du er god til at skabe relationer både inden- og udenfor egen afdeling
- du har flair for og vilje til at udtrykke dig klart og nuanceret såvel skriftligt som mundtligt i forhold til alle niveauer i organisationen
- du har en systematisk og detaljeret tilgang til opgaverne
- du er tålmodig og vedholden i opgaveudførslen
En arbejdsplads, der udvikles løbende og hvor hverdagen er præget af professionalisme og en uformel tone. BDS bidrager til en effektiv drift- og patientbehandling på OUH.
Yderligere oplysninger:
Du kan læse mere om eksisterende OUH på www.ouh.dk og om det nye OUH på www.nytouh.dk.
Ansøgning og relevante bilag sendes via nedenstående link i HR Manager. Du er velkommen til at kontakte Sektionsleder Jørgen Lindegaard på mobil 2053 5687 for yderligere oplysninger om stillingen.
Ansøgningsfristen er den 17. januar 2024, og der afholdes samtaler fredag den 26. januar 2024.
Løn- og ansættelsesforhold fastsættes i henhold til overenskomsten mellem Danske Regioner og den relevante faglige organisation. I Region Syddanmark anvendes prøvetid på 3 måneder.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Odense Universitets Hospital, J.B. Winsløws Vej , 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5958977