Kundesupporter

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

VKCONSULTING søger en Kundesupporter med mange sprogkundskaber til virksomhed beliggende i Billund kommune

 

Er du engageret, initiativrig og en serviceorienteret person, som brænder for at give kunden en god oplevelse, så har vi jobbet til dig.

 

Jobbet: 

Vi søger en kundesupporter til en produktionsvirksomhed med et stærkt kundesupport team, der er ansvarlig for at levere de absolut bedste serviceydelser til virksomhedens kunder, indenfor for branchen. Du vil varetage en stilling med mange alsidige opgaver, som alle tager udgangspunkt i god kundebetjening, og dine dage vil byde på god variation.   

 

Dine primære opgaver vil være:

  • Tegningsassistance 
  • Tilbudsgivning
  • Teknisk rådgivning
  • Telefonbetjening
  • Sparring med kunder
  • Reklamationer

Din succes afhænger af din evne til at tage udgangspunkt i kundens situation, skabe gode relationer og finde løsninger. Du formår at sætte dig hurtigt ind i virksomhedens produkter og trives ved løbende målopfyldelse. Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling men deltid kan imødekommes. Der er mulighed for fleksibel mødetid og hjemmearbejde.

 

Vi forventer:

Vi forventer, at du har minimum 2 års erfaring med kundeservice, og er vant til at betjene kunderne med salg og kundebetjening via telefonen. Det er vigtigt, at du smiler med stemmen og er dygtig til at kommunikere med kunderne og finder det naturligt lige at levere dét ekstra, der gør hele forskellen. Du besidder gode sprogkundskaber i tysk og fransk eventuelt hollandsk, muligvis har du også forståelse for svensk og norsk. Derudover har du stærke IT-kompetencer, erfaring med Office-pakken, Navision eller BC13. Har du kendskab til AutoCAD tegneprogrammer ses det som en fordel. 

 

Din person:

Som person har du en nysgerrig og opsøgende tilgang, du er samarbejdsorienteret og kan holde mange bolde i luften. Du har blik for detaljer, er tillidsskabende og en høj social intelligens. Du forstår at udfordre kunderne med god rådgivning og nye idéer til løsninger. Alt dette bringer du i spil, i din kontakt med kunderne som du hver dag bestræber dig på at skabe den bedste oplevelse for.

 

Vi tilbyder:

En stilling i en virksomhed i konstant udvikling, hvor du bliver udfordret både fagligt og personligt. Man lægger stor vægt på et motiverende og positivt arbejdsmiljø med en åben omgangstone og korte beslutningsprocesser. Der arbejdes med frihed under ansvar og stort fokus på de gode resultater. Du vil naturligvis blive introduceret til interne programmer, og får en grundig oplæring. Løn og ansættelsesforhold forhandles individuelt.

 

Ansøgning

Matcher ovenstående dine kvalifikationer, hører vi meget gerne fra dig. Send en ansøgning og CV via linket her. Vi holder løbende samtaler og ansætter, når rette match er fundet. Ved evt. spørgsmål, er du velkommen til at henvende dig til Rikke Vojer Kern på tlf. 70152010 alle hverdage. Vi glæder os til at høre fra dig.
  

Bemærk, alle ansøgninger behandles fortroligt og med stor diskretion. Med henvisning til reglerne omkring GDPR modtages ansøgninger kun via linket i stillingsannoncen. Kan du ikke uploade din ansøgning via ansøgningsknappen, bedes du kontakte os. Vores annonce bliver automatisk og løbende fornyet på jobportalerne, indtil stillingen er besat. En fornyelse af et stillingsopslag er dermed ikke et udtryk for genopslag, men blot en automatisk fornyelse af annoncen. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

VKCONSULTING , Lerchesgade 31, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5983663

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet