BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi sælger egenproducerede møbler og boligtilbehør indenfor spisestuen, dagligstuen, soveværelset mm og står lige nu i en rivende udvikling med onlineshop i Danmark, Sverige, Tyskland og Holland. Kunne du tænke dig at arbejde i dynamisk og yderst vækstorienteret virksomhed, så har du muligheden for at blive en del af vores spændende e-handelsvirksomhed, hvor vi lige nu søger en kundeservicemedarbejder med ansvar for vores nye onlineshop i Polen.
Til kundeservice på det polske marked søger vi en medarbejder med flair for god kundeservice og lysten til at være med på holdet i en vækstorientret E-commerce virksomhed.
Dine arbejdsopgaver:
- Kundesupport på mail og telefon
- Reklamationsbehandling
- Udarbejdelse af produktbeskrivelser på Polsk.
Dine kvalifikationer
- Polsk talende
- Erfaring med kundeservice, reklamationsbehandling mm. fra tidligere jobs er en fordel.
- Gode IT kundskaber (Word, Excel, outlook).
- God formuleringsevne, tale og skriver perfekt på Polsk.
- Selvstændig og selvkørende.
Vi er en vækstorienteret virksomhed med beliggenhed i Tietgenbyen på Fyn, hvorfra alt drift håndteres. Du bliver en del af et team, hvor gejst og gå på mod står øverst på listen og hvor der er gode muligheder for øget ansvar og personlig udvikling.
Tiltrædelse
Snarest muligt
Antal arbejdstimer
30-37 timer ugentlig.
Ansøgning
Din ansøgning og CV sendes til mirel@nimara.dk
Vi behandler ansøgninger løbende og tager annoncen af nettet når vi har fundet den rette kandidat til stillingen.
Du kan læse mere om os på www.nimara.dk
Hvis du har behov for yderligere information om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte os på mail mirel@nimara.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
PRIME TRADE ApS, M.P. Allerups Vej, 5220 Odense SØ
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 06-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5971253