BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Nyder du at levere god service og at have daglig kundekontakt? Er du den som tager ansvar på dig, finder løsninger og følger dine opgaver til dørs? Så er du måske vores nye kundeservicemedarbejder i vores udlejningsteam, der med afsæt i din erfaring fra eksempelvis boligudlejning eller kundeservice er med til at sikre, at vores kunder får den bedste oplevelse, når de har været i kontakt med os.
De opgaver du primært skal løfte, er:- Alt indenfor udlejning af vores boliger med udgangspunkt i love, regler og retningslinjer i tæt samarbejde med dine kollegaer i både Civicas administrations- og driftsafdelinger
- Venlig, ordentlig og professionel ekspedition af vores kunder både pr. tlf, via mail samt ved personlige henvendelser
- Øvrige administrative opgaver
- Har en uddannelse eller erfaring indenfor kontor/ administration
- Har gode kommunikative evner, dvs. du formulerer dig godt i skrift og tale
- Har solide kompetencer inden for IT, herunder kendskab til og erfaring med MS Office
- Kan sætte sig ind i love og regler, og sikkert navigere efter de retningslinjer vi arbejder under
- Er engageret og positiv - klar til nye udfordringer, og byder ind med nye ideer
Erfaring med boligudlejning er et stort plus, men ikke et krav. Det samme gælder kendskab til EG Bolig.
Som person er du:- Serviceminded, smilende og empatisk
- Klar til at give vores kunder den bedste betjening
- God til at samarbejde og en aktiv spiller i forhold til at skabe et positivt arbejdsmiljø
- Ansvarsbevidst og typen der arbejder både selvstændigt og struktureret
- Klar til at have mange bolde i luften i en ofte omskiftelig hverdag
- At indgå i et team på 6 personer, som er en del af Civicas kundeservice med i alt 20 medarbejdere, der arbejder tæt sammen i en organisation i rivende udvikling
- Gode sparringsmuligheder med dygtige og venlige kolleger.
- En åben ledelsesform og et godt arbejdsmiljø.
Hos CIVICA får du en god arbejdsplads med gode arbejdsforhold og en uhøjtidelig omgangstone samt gode udviklingsmuligheder. Vi tilbyder stabile arbejds- og ansættelsesvilkår, og stillingen aflønnes efter gældende overenskomst.
- 37 timer/ugen – arbejdstiden er: mandag-onsdag 8-15.30, torsdag 8-17.30, fredag 8-13.00.
- Ansøgningsfristen er 26. oktober 2023. Ansættelsesstart er forventeligt d. 1. januar 2024.
- 1. samtalerunde bliver afholdt i uge 45, 2. samtalerunde i uge 46. Når du frem til anden samtalerunde vil du blive bedt om at udfylde en personlighedsprofil, som vil danne afsæt for samtalen.
- Arbejdssted: Odense centrum
- Spørgsmål til stillingen kan rettes til teamleder Linda Bøgeskov på lb@civica.dk eller på telefon 63133137.
Du kan læse mere om os på www.civica.dk. Vi glæder os til at modtage din ansøgning!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Civica, Carl Nielsens Kvarter, 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5921472