BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Spændende Mulighed!
Accountor søger for vores kunde i Odense en selvstændig og struktureret Kreditorbogholder til et travt og uformelt team på 14 ansatte. Stillingen er et vikariat med opstart hurtigs muligt til og med 31.12.2024.
Opgaver:
1) Kreditordelen: Håndtering af købsfakturaer og betalinger
2) Afskrivninger
3) Bogføring og afstemninger
4) Momsafregning og indrapportering
Kvalifikationer:
Skal kunne tale og skrive dansk
Have min. 2 års erhvervserfaring
Det er en fordel men ikke et krav, hvis du har kendskab til Microsoft Dynamics 365
Løn efter kvalifikationer
Arbejdstid: Fuld tid
Har overnstående din interesse? Så kontakt konsulent Lene Jespersen på mail lene.jespersen@accountor.dk hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtaler
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Accountor Danmark, Herlev Hovedgade, 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6033797