BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du en af Retten i Odenses nye medarbejdere?
Retten i Odense er en af Danmarks Domstoles 24 byretter og har 85 medarbejdere. Som medarbejder vil du komme til at arbejde med mange og spændende opgaver. Dit arbejde vil blive ansvarsfuldt og med kontakt til domstolenes brugere.
Retssekretær
Din opgave som retssekretær/flyver vil primært være at understøtte rettens 11 retsafdelinger med sagsbehandling af straffe- og civile sager.
Sagsbehandler i Forkyndelsen
Som sagsbehandler i Forkyndelsesafdelingen arbejdes der tæt med rettens medarbejdere i retssekretariaterne om forkyndelsesopgaver i straffesager, samt med politiet og anklagemyndigheden.
Vi tilbyder
• spændende og varieret arbejde
• selvstændig sagsbehandling
• god kontakt med samarbejdspartnere
• tæt samarbejde med rettens dommere og øvrige jurister
• et godt arbejdsmiljø blandt gode kolleger
• mulighed for at sætte præg på vores organisation og arbejdsgange
• efteruddannelse indenfor Domstolenes fagområder
Det er vigtigt for os, at vi både internt og overfor vores brugere arbejder ud fra domstolenes overordnede værdier om respekt, ansvarlighed og åbenhed.
Vi forventer
• at du er kontoruddannet og har erfaring med selvstændigt arbejde
• at du er dygtig til at kommunikere både mundtligt og skriftligt
• at du tager ansvar og har godt humør
• at du kan optræde venligt og myndigt, også når du møder borgere i pressede situationer
• at du kan engagere dig og lære nyt
• at du har flair og interesse for IT
• at du er god til at samarbejde på tværs af faggrupper og bidrage til en god trivsel
Løn og ansættelsesforhold
Stillingerne er fuldtidsstillinger på 37 timer pr. uge, og ansættelsen sker i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og OAO samt organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/Stat. Afhængigt af dine kvalifikationer og din erfaring vil stillingerne blive besat enten som retsassistent, hvor lønnen pt. er på 26.598,42 kr. + pension pr. måned, eller som kontorfuldmægtig, hvor lønnen pt. er på 28.031,33 kr. + pension pr. md.
Tiltrædelse hurtigst muligt eller efter nærmere aftale.
Har du spørgsmål?
Du kan læse mere om Retten i Odense på www.domstol.dk/odense
Hvis du har spørgsmål angående stillingen, kan du kontakte afdelingsleder Helle Jessen på hee@domstol.dk eller administrationschef Torben Kristiansen på tsk@domstol.dk, eller begge på telefon 99 68 34 00.
Ansættelsessamtaler
Samtaler vil blive afholdt løbende og senest hurtigst muligt efter udløbet af ansøgningsfristen.
Alle interesserede og kvalificerede ansøgere opfordres til at søge jobbet uanset køn, alder, religion eller etnisk oprindelse.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Retten i Odense, Albanigade , 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5945192