Kommunikations- og administrativ medarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at formidle vores faglige viden til vores hjemmeside, er du interesseret i administration, og motiveres du særligt af ansvar, udfordrende og afvekslende opgaver? Så kunne du være vores nye kollega og uundværlige kommunikative og administrative medarbejder på SDU Universitetspædagogik (SDUUP) på Syddansk Universitet.

Stillingsbeskrivelse:

Vi søger en ny kollega til at bistå os i vores kommunikation på digitale platforme, bl.a. at formidle vores læringstilbud. Herudover involverer stillingen - i samarbejde med enhedens anden sekretær - en bred vifte af store og små administrative opgaver, som støtter enhedens arbejde med at yde universitetspædagogisk support til universitetets ansatte. 

Dine arbejdsopgaver vil derfor bl.a. omfatte

  • Opdatering, udvikling og styring af vores hjemmeside og underliggende ressourcesider. 
  • Administration af kursus- og konferenceaktiviteter, herunder:
  • TAL, SDUUP’s årlige konference.
  • Løbende kurser og det 1-årige universitetspædagogikum.
  • Oversættelsesopgaver og proof-reading af fx nyhedsbreve til engelsk.
  • Sekretariats- og driftsopgaver, f.eks. referatskrivning, backup på indkøb og godkendelse af udgiftsbilag m.m.

Forudsætning

Vi leder efter en kollega med følgende faglige kompetencer:

  • Flair for kommunikation og administration.
  • Engelsksproglige kompetencer i skrift og tale.
  • Gerne kendskab til forskellige digitale og administrative platforme og systemer (sitecore, sharepoint, conference manager, mm.)
  • Det er en fordel, hvis du har kendskab til, eller interesse for grafisk design.

Du er selvstændig, ansvarsbevidst og omhyggelig. Du går systematisk og detaljeorienteret til værks, er god til at prioritere og til at strukturere dit arbejde. Du trives både med at arbejde selvstændigt og i samarbejde med dine kolleger, og du er ikke bleg for at tage initiativ, når du spotter udviklingsmuligheder. Du har gode kommunikationsevner i både skrift og tale og på både dansk og engelsk.

Vi tilbyder en stilling med

  • Afvekslende arbejdsopgaver, som du selv kan være med til at præge og udvikle
  • Stor grad af selvstændighed og ansvar
  • Fleksibilitet og support fra kolleger
  • Mulighed for løbende kompetenceudvikling og deltagelse i erfaringsgrupper

Stillingen er på 32 timer, men med mulighed for 37 timer.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Rie Troelsen på tlf. 65 50 96 10

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT eller Forbundet Kommunikation og Sprog (AC’s overenskomst for bachelorer i erhvervssprog / international virksomhedskommunikation eller AC-overenskomstens protokollat for korrespondenter).

Ansøgning skal indeholde følgebrev, CV og eksamensbevis. Alle dokumenter i forbindelse med ansøgning bør ikke indeholde CPR-nummer – i så fald skal CPR-nummer overstreges.
 

Alle vedhæftede filer skal være i Adobe PDF format.

Følgebrev og CV må max. fylde 5 Mb. 

Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Syddansk Universitet, Campusvej, 5230 Odense M

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5933949

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet