BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vores kollega, der har været på barsel, har søgt nye udfordringer. Derfor søger vi en ny kollega.
Der er tale om en fast stilling på 32-35 timer. Vi ønsker stillingen besat snarest eller efter aftale.
Det er et ufravigeligt krav, at du har en uddannelsesbaggrund som lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator, og du skal have kendskab til EPJ SYD.
Lungemedicinsk Afdeling J
I Lungemedicinsk Afdeling J vægter vi fagligt engagement, fællesskabet og fælles løsninger på tværs af afdelingen, hvor vi sammen lykkes med kerneopgaven.
Afdelingen varetager højt specialiseret behandling for hele Region Syddanmark samt behandling af alle lungesygdomme i vores optageområde. Afdelingens målgruppe af patienter er: Akut udredning for lungecancer, avanceret behandling af kompliceret astma og åndenød, interstitielle lungesygdomme, kronisk obstruktiv lungelidelse og tuberkulose. Læs mere om afdelingen her.
Dit nye job
Du vil blive kollega med 8 velfungerende sekretærkolleger. Sekretærerne er kendetegnet ved at være engagerede, for at trives godt og for at tage et stort ansvar i den daglige drift og i opgaveløsningen. Særligt trives sekretærerne med et unikt ligeværdigt tværfagligt samarbejde, graden af selvledelse og ansvar samt varierende opgaver og hverdag.
Sekretariatet er inddelt i tre enheder samt en sekretærfunktion i sengeafsnittet. De tre enheder er CFL (Center for lungeforandringer – primært udredning for lungekræft), SCILS (interstitielle lungesygdomme) og TAK (Tuberkulose, Astma og KOL). Det vil være en stor fordel og ønskeligt, hvis du har kendskab til det lungemedicinske speciale.
Vi har arbejdet henimod, at sekretærerne er tilknyttet flere enheder, hvilket har været givende i den samlede opgaveløsning og i samarbejdet. Du vil i denne stilling blive tilknyttet alle tre enheder. Sekretærerne hjælper hinanden på tværs ved behov i det daglige, og samtidig har vi en koordineret driftsplan i forhold til team- og opgavefordeling med særligt fokus på, at alle når i mål.
Arbejdsopgaverne omfatter alle funktioner inden for lægesekretærfaget, bl.a.: Indkaldelse/koordinering og booking, opfølgning på ambulatorieprogrammer og TGK, kommunikation med patienter og samarbejdspartnere samt registreringsopgaver m.m.
Vi tilbyder også
- En afdeling og et arbejdsmiljø, hvor der er fokus på trivsel og social kapital (tillid, retfærdighed og samarbejde) - humor og sociale arrangementer vægtes højt i afdelingen.
- En afdeling, der kendetegnes ved et godt tværfagligt samarbejde, hvor alle faggrupper er ligeværdige.
- En afvekslende hverdag, hvor du som lægesekretær har varierende arbejdsopgaver og medindflydelse på opgavehåndtering og -fordeling.
- Gode sekretærkollegaer, som vægter kvaliteten af deres arbejde højt.
- Flexordning.
Den rette person – er det dig?
Kan du se dig ind i ovenstående og værdier i OUH’s medarbejderskab, så er du måske lige det rette match til os.
Ansøgning, løn og ansættelse
Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst og aftales mellem relevante faglige organisationer og Region Syddanmark. Der vil være en prøvetid på tre måneder, hvis du kommer fra et ansættelsesforhold uden for Region Syddanmark.
Ansøgningsfristen er fredag den 1. december 2023, samtaler afholdes løbende.
Er din nysgerrighed vakt?
Du er velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Stina Hindsgavl Esbjerg, tlf.: 23469088 eller på mail: stina.hindsgavl.esbjerg@rsyd.dk, hvis du har yderligere spørgsmål til stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (32-35 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Odense Universitets Hospital, J.B. Winsløws Vej, 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5944309