BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for bekæmpelse af hvidvask og terrorfinansiering? Vil du være med til at løse spændende og varierende opgaver – både selvstændigt og sammen med dine kollegaer? Så er du måske den jurist, vi søger til Spillemyndigheden.
Bliv ekspert i reglerne – i samarbejde med dit team
Spillemyndigheden er tilsynsmyndighed i hvidvaskloven, og vi arbejder for, at spiludbydere kender og efterlever deres forpligtelser i medfør af hvidvaskloven. Vores opgaver består først og fremmvvvest af at vejlede og føre tilsyn. Du vil derfor arbejde med juridisk vejledning af såvel professionelle som ikke-professionelle interessenter, og du vil få mulighed for at holde oplæg for interessenter i og udenfor spilbranchen. Du vil derudover få en vigtig rolle i sagsbehandlingen i forbindelse med tilsynsarbejde, hvor dine juridiske kompetencer i høj grad bliver bragt i spil. Du vil i den forbindelse bl.a. skulle skrive afgørelser.
Derudover består vores opgaver bl.a. af at samarbejde med myndigheder og private aktører, både nationalt og internationalt. Dertil kommer en række varierende opgaver, fx udarbejdelse af notater, lovfortolkende arbejde, løbende opdatering af vores interne arbejdsprocesser og sparring om spilfaglige problemstillinger med de andre fagkontorer i Spillemyndigheden. Du vil få mulighed for at deltage i dette arbejde.
Danmark er medlem af Financial Action Task Force (FATF), der er en verdensomspændende organisation, som sætter standarderne for at forebygge og bekæmpe hvidvask og terrorfinansiering. De danske myndigheder, herunder Spillemyndigheden, skal efterleve standarderne på området. Standarderne og den danske hvidvasklovgivning er således omdrejningspunktet for vores daglige arbejde i hvidvaskgruppen, og du kan derfor forvente at blive fortrolig med reglerne på området.
Uanset opgavens karakter vil fællesnævneren være forebyggelse og bekæmpelse af hvidvask og terrorfinansiering. Du får derfor rig mulighed for at dykke grundigt ned i lovgivningen, forarbejder og litteraturen.
Du vil indgå i et fagligt og socialt stærkt team på i alt otte personer, hvor fællesskab og samarbejde vægter lige så højt som stort engagement og faglig stolthed. Vi arbejder ofte med opgaver selvstændigt, men sætter også en ære i at sparre med hinanden - både mundtligt og skriftligt.
Vores forventninger til dig
Din uddannelsesmæssige baggrund er cand.jur. eller lignende. Både nyuddannede og kandidater med erfaring kan komme i betragtning. Vigtigst er, at du har en stærk juridisk forståelse, hvor du kan sætte dig ind i juridisk kompliceret stof. Det vil være en fordel, at du har erfaring med juridisk sagsbehandling og/eller tilsynsopgaver, men det er ikke et krav.
En del af din hverdag vil bestå af at formidle. Vi lægger derfor vægt på, at du er en dygtig og velformuleret formidler, som kan kommunikere klart både i skrift og tale. Nogle af Spillemyndighedens opgaver involverer dialog med udenlandske spiludbydere og samarbejde med andre internationale myndigheder på spilområdet, hvorfor gode engelskkundskaber er en forudsætning for at få succes med opgaverne.
Vi forventer, at du sætter en ære i at levere arbejde af høj kvalitet. Du skal kunne arbejde struktureret med større og omfattende opgaver, der kræver overblik. Du skal også trives med at løse mindre ad hoc-opgaver, der haster.
Som person er du imødekommende og positiv. Du er en holdspiller, der gerne vil løfte i flok, og du har samtidig evnen til at arbejde selvstændigt med opgaver.
Ambitiøs styrelse med højt til loftet
I Spillemyndigheden arbejder vi for at sikre rammerne omkring et ansvarligt, fair og velreguleret spilmarked til gavn for spillere, spiludbydere og for samfundet. Åbenhed og dialog er kendetegnende for den måde, vi arbejder på. Udviklingen og nye trends inden for spilverdenen stiller krav til vores ekspertise og evne til at agere fremsynet. De mange spændende og udfordrende arbejdsområder går hånd i hånd med vores høje faglighed. Vi vægter samarbejde, trivsel og gensidig respekt højt, og vores gode resultater bliver skabt af en kombination af arbejdsglæde, nysgerrighed og engagement. Vi sætter en ære i at lykkes med vores opgaver på en fleksibel, konstruktiv og uhøjtidelig måde i et positivt og udviklende arbejdsmiljø.
Spillemyndigheden er en styrelse i Skatteministeriet. Du vil få et job i en dynamisk styrelse, der agerer inden for en spændende branche, hvor der er politisk bevågenhed og stor udvikling. Du vil komme til at indgå i kontoret Ansvarligt Spil, Hvidvask og Almennyttigt Lotteri. Arbejdsdagen i Spillemyndigheden vil indebære et tæt samarbejde med kolleger i kontoret og på tværs af organisationen.
Ansøgning og ansættelse
Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via nedenstående link snarest muligt, og senest den 3. januar 2024 kl. 12.00. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef for Ansvarligt Spil, Hvidvask og Almennyttigt Lotteri Linda Lomborg på mail LL@Spillemyndigheden.dk eller på tlf. 72 38 57 61.
Vi forventer at afholde samtaler den 9. januar 2024 eller i umiddelbar forlængelse af ansøgningsfristens udløb. Ved eventuel indkaldelse til anden samtale bliver der gennemført en test som led i ansættelsesproceduren. Forud for ansættelse kan der blive indhentet referencer.
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingerne er med tiltrædelse 1. marts eller snarest muligt. Tjenestestedet vil være Englandsgade 25, 5000 Odense C.
Du ansættes efter gældende overenskomst mellem Akademikernes Centralorganisation og Finansministeriet.
Forud for ansættelse vil der blive indhentet straffeattest.
Ansættelsesområde
Skatteministeriet med tilhørende institutioner.
Læs mere om os på Spillemyndigheden.dk, Rofus.nu og på LinkedIn.com
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Englandsgade, Odense, Englandsgade, 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 03-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5950217