BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Bliv en del af et spændende og tværgående kontor
Du vil få et job på et område, hvor der er politisk bevågenhed og stor udvikling. Som jurist i Spillemyndigheden vil du især skulle arbejde med håndtering af Spillemyndighedens myndighedsudøvelse, kontrolbeføjelser og være sparringspartner for dine kolleger omkring forvaltningsretlige problemstillinger.
Du bliver en del af kontoret Ulovligt Spil, Matchfixing og Markedsanalyse, som blandt andet har ansvaret for det løbende tilsyn med ulovligt spil og matchfixing. Kontoret er desuden ansvarligt for udarbejdelse af markedsanalyser og anden spilfaglig statistik, og er tovholder for Spillemyndighedens aktindsigtssager, forvaltningsret og GDPR.
Arbejdsdagen i Spillemyndigheden vil generelt indebære et tæt samarbejde med kolleger i kontoret og på tværs af organisationen. Vi sætter en ære i at lykkes med vores opgaver på en fleksibel, konstruktiv og uhøjtidelig måde i et positivt arbejdsmiljø.
Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af:
- Implementering af Spillemyndighedens lovgivningsinitiativer om forventede nye kontrolbeføjelser, herunder opbygning af proces for udstedelse af påbud, påtaler samt ny offentliggørelsesordning
- Koordinering af Den Juridiske Vejledning
- Diverse opgaver inden for digital forvaltning, herunder redegørelse for juridiske krav til implementering af automatiserede afgørelser
- Tæt samarbejde med kollegaer om løsning af forvaltningsretlige problemstillinger ud fra det konkrete spilfaglige område
- Intern undervisning i de generelle sagsbehandlingsregler med udgangspunkt i forvaltningsloven, offentlighedsloven samt uskrevne grundsætninger og principper
Interesse for området og stærk formidler
Din uddannelsesmæssige baggrund er cand.jur. eller lignende. Både nyuddannede og erfarne kan komme i betragtning. Vigtigst er det, at du er nysgerrig på fagområdet og/eller har erfaring eller interesse for forvaltningsretten og overordnede rammer for korrekt myndighedsudøvelse.
Vi lægger vægt på, at du er en dygtig og velformuleret formidler, som kan kommunikere klart både i skrift og tale med omtanke for, at der både vil være professionelle som ikke-professionelle modtagere af din vejledning.
Vi bygger vores arbejde på høj faglighed og stort engagement. Vi forventer, at du har et godt overblik, er struktureret og sætter en ære i at levere arbejde af høj kvalitet i en til tider travl hverdag. Som person er du serviceminded, effektiv og en holdspiller med gode samarbejdsevner, som også evner at arbejde selvstændigt.
Ambitiøs styrelse med højt til loftet
I Spillemyndigheden arbejder vi for at sikre rammerne omkring et ansvarligt, fair og velreguleret spilmarked til gavn for spillere, spiludbydere og for samfundet. Åbenhed og dialog er kendetegnende for den måde, vi arbejder på. Udviklingen og nye trends inden for spilverdenen stiller krav til vores ekspertise og evne til at agere fremsynet. De mange spændende og udfordrende arbejdsområder går hånd i hånd med vores høje faglighed. Vi vægter samarbejde, trivsel og gensidig respekt højt, og vores gode resultater bliver skabt af en kombination af arbejdsglæde, nysgerrighed og engagement.
Spillemyndigheden er en styrelse under Skatteministeriet.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via nedenstående link snarest muligt, og senest den 2. januar 2024, kl. 12.00. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef for Ulovligt Spil, Matchfixing og Markedsanalyse, Jan Madsen, på tlf. 72 38 96 59 eller på mail JM@spillemyndigheden.dk. Han kan kontaktes til og med den 20. december 2023 – og igen den 2. januar 2024.
Vi afholder samtaler i umiddelbar forlængelse af ansøgningsfristens udløb. Ved eventuel indkaldelse til 2. samtale, bliver der gennemført en test som led i ansættelsesproceduren. Forud for ansættelse kan der blive indhentet straffeattest og referencer.
Du ansættes efter gældende overenskomst mellem Akademikernes Centralorganisation og Finansministeriet. Stillingen er med tiltrædelse 1. marts 2024 eller snarest derefter.
Tjenestestedet vil være Englandsgade 25, 6. sal Odense C. Skatteministeriet med tilhørende institutioner.
Læs mere om os på Spillemyndigheden.dk og på LinkedIn.com.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Englandsgade, Odense, Englandsgade, 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 02-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5951832