BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du en dygtig jurist (cand.jur. eller cand.merc.jur.) med kompetence inden for bl.a. forvaltningsloven og offentlighedsloven? Så kan du blive en af vores kolleger i et barselsvikariat i Rektorsekretariatets Juridiske Kontor. Her varetager vi opgaver for hele universitetet om universitets-, forvaltningsretlige og erhvervsretlige emner.
Du skal have et godt overblik, og du skal have lyst til at arbejde i et til tider hektisk miljø, hvor der stilles krav til fleksibilitet og selvstændigt ansvar i opgaveløsningen.
Arbejdsopgaverne er primært:
- Generel juridisk rådgivning til ledelse og organisation
- Rådgivning om forvaltningsloven, offentlighedsloven og universitetsloven
- Klager fra studerende samt disciplinærsager
- Aktindsigtsanmodninger
- Immaterialretlige spørgsmål
- Intern undervisning af kolleger
Vi forventer, at du:
- Er uddannet cand.jur. eller cand.merc.jur. og har erfaring med og særlig interesse for offentlig ret
- Er selvstændig og evner at prioritere og håndtere mange forskelligartede opgaver
- Har gode kommunikationsevner og kan omsætte jura til konkret og brugbar viden for dine kolleger og øvrige samarbejdspartnere
- Har gode samarbejdsevner
- Trives i et miljø med mange bolde i luften
- Har gode mundtlige og skriftlige kommunikationsevner
- Kan kommunikere uden besvær på engelsk
- Arbejder grundigt og struktureret
Vi tilbyder dig:
Vi tilbyder et spændende og varierende job med gode udviklingsmuligheder. Du bliver en del af et juridisk team med en professionel arbejdstilgang, samt engagerede kolleger, der værdsætter samarbejde, godt humør og med en uformel omgangstone. Vi tilbyder desuden gode, fleksible og familievenlige vilkår.
Rektorsekretariatet varetager mangeartede opgaver for universitetets øverste ledelse. Rektorsekretariatet består af 20 medarbejdere.
Arbejdsstedet er SDU, Odense og arbejdstiden er 37 timer ugentligt.
Ansøgningsfristen er den 3. august 2023 kl. 23.59.59.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag den 10. august 2023. Evt. 2. ansættelsessamtale afholdes mandag den 14. august 2023.
Ansøgning og kontakt
Yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til fungerende leder af Juridisk Kontor, souschef Nisrin Adel Hamad på 6550 2954.
Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC. Lønnen fastsættes ud fra jobbets indhold og dine kvalifikationer.
Stillingen ønskes besat 1. oktober 2023 eller snarest muligt.
Ansøgning skal indeholde følgebrev, CV og eksamensbevis. Alle dokumenter i forbindelse med ansøgning bør ikke indeholde CPR-nummer – i så fald skal CPR-nummer overstreges.
Alle vedhæftede filer skal være i Adobe PDF format.
Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Syddansk Universitet, Campusvej, 5230 Odense M
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 03-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://fa-eosd-saasfaprod1.fa.ocs.oraclecloud.com/hcmUI/CandidateExperience/da/sites/CX_1001/requisitions/preview/1018/?lastSelectedFacet=ORGANIZATIONS&selectedOrganizationsFacet=300000002634579
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5873237