BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi har brug for din hjælp i en periode på 2 - 3 måneder hvor en kollega skal være fraværende. Du vil få en grundig oplænring og vil indgå i et team af i alt fire, som rapporterer til Finance manageren. Du kan forvente at blive en del af et hjælpsomt og serviceminded team, hvor man hjælper hinanden efter bedste beskub. Mødetiden er fra kl. 7 - 15.
Du vil varetage en bred vifte af opgaver indenfor bogholderiet og nedenfor kan du se hvad det eksempelvis kunne være:
- Daglig fakturering i Navision
- Afstemning af rejseafregning og interne udlæg
- Oprettelse af debitor og kreditorer
- Momsvalidering
- Kreditvurdering
- Ugentligt rykke kunder og informere in-house til sælgere/ledere
- Modtage gæster og besvare telefonen
- Månedsafslutning hvor du bistår med forskellige opgaver
Vi forestiller os at du har god, bred erfaring indenfor bogholderiopgaver og at ovennævnte opgaver i det store hele lyder velkendte. Det er ligeledes vigtigt at du taler, forstår og skriver engelsk, da mange af debitorerne er engelsktalende og du derfor vil have dialogen omkring betaling med dem på engelsk.
Ansøgning:
Du vil komme i betragtning til stillingen ved at trykke på 'søg stilling' knappen og vedhæfte relevante dokumenter. Jvf vores privatlivspolitik modtager vi ikke ansøgninger på mail. Spørgsmål til vikariatetet bedes rettet til afdelingsleder i JKS Odense Tina Slothuus Hansen på tlf. 63125752.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
JKS a/s, Odense, Jarlsberggade 15, 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1601&ProjectId=153156&DepartmentId=18983&MediaId=4619&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5896823