BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du lide at skabe struktur og orden samt at automatisere via systemintegrationer?
Og kan du se værdien i at alt arbejde med identiteter udføres automatisk, dvs. uden manuelle arbejdsprocesser? Så har vi jobbet til dig.
Vi søger en dygtig IT-medarbejder til vores udvikling- og integrationsteam, som er en del af IT-driftsafdelingen, der har ansvaret for driften og sikkerheden af infrastrukturen og to-centret datacenter løsning bestående af virtuelle servere og container (Kubernetes).
Vi forventer, at du har kendskab og gerne erfaring med:
- IGA værktøjer, så som IG, IAM og IDM
- bruger provisionering og management framework til at supportere RBAC (Role-Based Access Control) og ABAC (Attribute-based access control)
- API integration, Web Services, LDAP og SQL
- API Management
- scripting sprog som f.eks. JavaScript, PowerShell
- ASP.NET Core og .NET Framework
- Access Management værktøjer og authentikeringsmetoder som SAML2, OAuth, Open-ID Connect o.lign.
- integration, både i on premises og cloud miljø
- container-teknologi
Vi forstiller os, at du
- kan oplæreres ved sidemandsoplæring og kursus indenfor de fagområder, hvor du ikke har erfaring
- kan tænke ”out of the box” ved fejlfinding ved at se det større billede.
- kan sparre og vidensdele med din kollegaer
- kan kommunikere effektivt, både på dansk og engelsk og sætter en ære i god dokumentation
- har god analytisk sans og formår at sætte dig ind komplekse forretningslogikker
- kan arbejde selvstændigt samtidigt med, at du trives med at samarbejde i teams
- har en relevant mellemlang it-uddannelse eller relevant arbejdserfaring
I udvikling- og integrationsteamet tilbyder vi
Vores nye kollega en arbejdsplads, hvor der er frihed under ansvar - det betyder blandt andet, at vi har flextid, og der er gode muligheder for at arbejde hjemmefra, så arbejds- og privatliv hænger sammen i hverdagen.
Vi har gode kontorfaciliteter i både Odense og Vejle, på begge adresser finder du også kollegaer fra udvikling- og intergratonsteamet, som du har mulighed for at spare med.
Som team prioriterer vi faglig og personlig udvikling højt blandt andet i form af certificeringer og mulighed for deltagelse i kurser. Det er med til at udvikle både dig, teamet, og sikre at vi fællesskab kan løse vores opgaver.
Sidst men ikke mindst kan du glæde dig til at få super gode og kompetente kolleger, hvor fokus er på at støtte og spille hinanden bedre.
Hvem er vi?
IT-driftsafdelingen består af medarbejdere, som løser drifts-, udviklings- og integrationsopgaver. Vi er en del af Digitalisering og IT, som også består af afdelingerne Digital Læring, Digital Compliance og IT-Service.
I vores team binder vi systemerne sammen igennem integrationer, men løser også tværgående IT-opgaver på professionelt niveau, som understtøtter både de pædagogiske og administrative processer i UCL.
Vi har et uformelt men forpligtende arbejdsmiljø, som bidrager til, vi kommer i mål med vores opgaver.
Ansættelse
Dit primæer arbejdssted vil være i Odense, men der kan forkomme møder osv. på UCL's øvrige lokationer.
Stillingen er på 37 timer i gennemsnit pr. uge. Du vil blive ansat efter gældende overenskomst mellem Prosa og Finansministeriet. Frokostpausen indgår som en del af din arbejdstid, og du får en god pensionsordning sammen med din ansættelse.
Har du en anden uddannelse/baggrund, kan der ansættes efter den pågældende overenskomst eller organisationsaftale.
Flere oplysninger
Har du spørgsmål vedrørende stillingen, kan du kontakte Tore Storgaard, Afdelingsleder for IT-drift på tost@ucl.dk eller 2964 7269.
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 23. april 2024 og evt. 2. samtale afholdes den 25. april 2024.
Din ansøgning
Send din ansøgning og CV senest den 21. april 2024 via vores hjemmeside.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole, Niels Bohrs Allé, 5230 Odense M
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6021398