Institutsekretær til Institut for Grøn Teknologi

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Institut for Grøn Teknologi søger en selvstændig, serviceminded og administrativ stærk institutsekretær, som kan bistå instituttets ledere med en lang række opgaver samt i tæt samarbejde med gode kollegaer at opsøge og løse selvstændige opgaver på instituttet. 

Stillingen ønskes besat fra 1 august 2023.

Om stillingen

Du vil få en central placering i en dynamisk stilling, og vil blive en nøgleperson i et institutsekretariat med mange varierende opgaver og kontakter. Du vil få en bred berøringsflade til ansatte og de mange øvrige personer, som er involveret i instituttets daglige drift. Dine primære opgaver vil være at varetage administrative og koordinerende opgaver for institutleder, instituttets øvrige ledelse samt på sekretariatet.

Dine opgaver vil være:

  • Personlig assistent (PA) for instituttets leder, herunder arbejdsopgaver som kalenderstyring, mødestyring, power point præsentationer, gæster m.m.
  • Personlig support til instituttets 2 sektionsledere og 1 centerleder, herunder arbejdsopgaver som mødearrangør, rejseplanlægning, gæster m.m.
  • Involvering i instituttets forskningsregistreringer.
  • Planlægning af, deltagelse som referent samt opfølgning på instituttets råd, ledermøder, arbejdsmiljøorganisation, nævn- og udvalgsmøder. 

Vi ser gerne, at du har:

  • En relevant administrativ uddannelse.
  • En selvstændig og systematisk personlighed som kan levere til tiden samt følge opgaverne til dørs.
  • Gode formuleringsevner både skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk. En stor del af kommunikationen foregår på engelsk.
  • Et energisk, robust og serviceminded mindset og trives godt i et pulserende internationalt miljø med forskere, undervisere, studerende og eksterne samarbejdspartnere.
  • Erfaring i at arbejde med administrative processer og regelsæt i et universitetsmiljø.
  • Sans for struktur, data og systematik i din opgaveløsning.
  • Lyst til at påvirke og udvikle jobindhold og arbejdsform.
  • Kendskab til danske universitets IT-værktøjer på højt niveau samt lysten og evnen til at sætte sig ind i nye.

Vi kan tilbyde dig: 

  • Et selvstændigt job med stort ansvar og mulighed for personlig faglig udvikling. 
  • Et job med stor grad af selvstændig opgaveløsning, flekstid og mulighed for hjemmearbejde efter aftale.

Ansøgningsfrist: 15. juni 2023 kl. 23.59.59.

Det er tale om en fuldtidsstilling med mulighed for nedsat timeantal efter nærmere aftale.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til institutleder Jens Ejbye Schmidt på mail jesc@igt.sdu.dk eller telefon 9350 7202. 

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT.

Ansøgning skal indeholde følgebrev, CV og eksamensbevis. Alle dokumenter i forbindelse med ansøgning bør ikke indeholde CPR-nummer – i så fald skal CPR-nummer overstreges. 

Alle vedhæftede filer skal være i Adobe PDF format.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Syddansk Universitet, Campusvej, 5230 Odense M

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://fa-eosd-saasfaprod1.fa.ocs.oraclecloud.com/hcmUI/CandidateExperience/da/sites/CX_1001/requisitions/preview/975/?lastSelectedFacet=ORGANIZATIONS&selectedOrganizationsFacet=300000002641430

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5846646

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet