INDKØBER - Landets største udbyder indenfor branchen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

- med reference til Head of Supply Chain

Virksomheden

Virksomheden er anerkendt leverandør af løsninger, der har leveret til staten, kommuner, entreprenører og private virksomheder over en lang periode.

Løsningerne omfatter projekter over hele landet. De er eksperter i projektstyring, projektering, rådgivning, montering og udførelse af totalløsninger – med andre ord er de med helt fra design- og rådgivningsfasen og frem til og med installation og vedligeholdelse.

De er en del af en international koncern med lidt under 2.500 ansatte, og kandidaten vil blive en del af en innovativ og dynamisk virksomhed, der har et godt og engageret arbejdsmiljø.

Virksomheden er i kraftig vækst og har behov for at styrke organisationen, så de fortsat kan yde den bedste service til kunderne som landets største, som, som omtalt er den største indenfor branchen.

Stillingen

Stillingen refererer til Head of Supply Chain

Opgaver:

  • Vedligeholdelse af styklister
  • Ajourføring / overvågning af kost- og indkøbspriser
  • Behovsberegning / disponering via Navision (ligger ikke i Navision i dag, så det skal implementeres)
  • Løbende beregning / genberegning af sikkerhedslager, genbestillingspunkter, ordrestørrelse + andet
  • Udvikle indkøb / afkald samt optimering af disse
  • Optimering af OPWC – nedbringelse af lager, fastholdelse af leveringsevne samt være med til at øge betalingsbetingelser.
  • Indførelse af lagre hos virksomhedens leverandører
  • Outsource emner fra egenproduktion til underleverandør
  • Sikre at alle virksomhedens stamdata passer og opdateres i Navision (priser/prisudvikling, leveringstider, ordrebekræftelser, genbestillingspunkter, etc. etc.)
  • Deltage i projekter, som kommer undervejs i en løbende udvikling af virksomheden
  • Opfølgning på leverancer
  • Udfordre leverandører på performance, leveringstider etc. for at sikre en optimering af leverandørbasen
  • Arbejde med at reducere leverandørbasen, og sikre at virksomheden har de rette leverandører

Kandidaten

Det forventes, at den nye Indkøber har flere års erfaring med indkøb / disponering fra en produktionsvirksomhed.

Desuden er det vigtigt at have arbejdet med styklister, dannelse af kostpriser og ydelsesnumre.

Derudover forventes det, at kandidaten er:

  • Struktureret, selvstændig og trives i et forandringsmiljø
  • Systemstærk – skal have kendskab og forståelse for Navision
  • Åben for nye opgaver
  • Deltage i projekter
  • God til at holde flere bolde i luften på samme tid og skabe overblik
  • Teknisk minded – forståelse for tegninger

Kandidaten skal være selvkørende og have lyst til at være en del af et miljø, hvor humøret er højt, og fællesskabet prioriteres.

Uddannelse

Relevant handelsuddannelse – gerne indenfor logistik.

Bopæl

Inden for en times kørsel fra virksomheden.

Gage-pakke

Fast løn plus pension, fritvalg, mobil og Int. opkobl.

Sprog

Dansk og engelsk uden problemer.

IT-kompetencer

Office-pakken (superbruger i Excel), Navision samt Business Central 365 (som skal implementeres senere).

Virksomheden tilbyder

Masser af muligheder for såvel personlig som faglig udvikling i en virksomhed i stærk vækst.

Starttidspunkt

Snarest muligt.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

TARGET Headhunting ApS, Forskerparken, 5230 Odense M

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6020656

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet