Husbetjent til Børn og Familierådgivningen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til et alsidigt job, hvor du møder borgere og kolleger med forståelse og god kommunikation? Mestrer du konfliktnedtrapning, og er du robust og serviceminded? Har du samtidig lyst til at gå til hånde i huset og have styr på vores biler og kontakt med vores tekniske samarbejdspartnere?

Så er det måske dig, vi leder efter til hushold i Børn og Familierådgivningen.

En del af en større sammenhæng
Som ansat i Børn og Familierådgivningen bliver du en naturlig del af Familie- og Forebyggelsesafdelingen og Børn- og Ungeforvaltningens sammenhængskraft, som vi også forventer, at du er med til at styrke.

Vi er et fællesskab af engagerede og fagligt dygtige medarbejdere, der hver dag bruger relevante kompetencer, perspektiver, erfaring og viden for at skabe de bedste vilkår for børns trivsel, læring og udvikling. Sammen skaber vi rammer for stærke børnefællesskaber og bruger vores faglige kompetencer til at fylde rammerne med et indhold af høj kvalitet.

Du bliver en del af Børn og Familierådgivningen, hvor vi sammen arbejder med børn i alderen 0-14 år ud fra en professionel tilgang set fra et borger-, medarbejder-, ledelses- og organisationsperspektiv.

Du vil opleve, at vi er ambitiøse og ønsker, at børn og familier oplever sig ordentligt behandlet, at de bliver mødt med venlighed, forståelse og tydelighed.

Om jobbet
Du bliver en del af hushold i Børn og Familierådgivningen og vil i det daglige skulle varetage en bred vifte af serviceopgaver for hele huset.

Foruden de daglige rutiner, som bl.a. indebærer almindeligt hushold og diverse vedligehold skal du også påtage dig ad hoc opgaver f.eks. koordination af en flytteopgave etc. En anden vigtig del af jobbet indebærer at man medvirker til at varetage sikkerheden i huset. Hvis der opstår situationer hvor borgere optræder udadreagerende, vil det være din opgave at medvirke til at nedtrappe konflikten og sikre, at situationen ikke udvikler sig yderligere.

Det forventes, at du selv kan planlægge dit arbejde og samtidig koordinere og planlægge din opgaveløsning med dine kolleger/husets brugere samt vores leverandører og samarbejdspartnere.

Arbejdsopgaverne omfatter bl.a.:

  • Betjening og service af dine kolleger/husets brugere
  • Ansvar for den daglige hushold
  • Modtagelse og koordinering af eksterne leverandører/samarbejdspartnere
  • Forefaldende praktiske opgaver i området
  • Lettere vedligehold af indendørs- og udendørsområderne
Om dig
Vi forventer, at du fagligt:
  • Har gode kommunikative evner og formår at optræde konfliktnedtrappende
  • Har erfaring med service, vedligehold samt kontakt til borgere og leverandører
  • Kan arbejde struktureret og selv kan planlægge din dag
  • Har kørekort
  • Er imødekommende og proaktiv
Vi forventer, at du personligt:
  • Er serviceminded, fleksibel og udadvendt med et godt humør
  • Kan arbejde selvstændigt og systematisk, samt organisere dig ud af en hektisk hverdag
  • Trives i et job, med stor kontaktflade
Vi tilbyder
  • Et stærkt fagligt miljø med klare strategier og mål for arbejdet
  • En faglig stærk medarbejdergruppe med lyst og vilje til udvikling af faglighed og metoder
  • En ledergruppe med plads til ledelsesmæssig sparring og støtte
  • Stort udviklingspotentiale og mulighed for at skabe forandring
  • Et spændende, varieret og meget selvstændigt arbejde
  • Stor brugerkontakt og samarbejde med borgere og personalet i huset
Vores ambition er, at alle medarbejdere er bærende af en professionel tilgang og kultur, hvor medmenneskelighed og empati er en integreret del af høj faglig viden og funktion. Som ansat skal man være stolt af sit arbejde og sine kollegaer.

Ledelsen i Børn og Familierådgivningen sætter tydelige rammer, er lyttende, inddragende og viser tillid. Lederne understøtter, at du kan løse dine opgaver og de ser dine kompetencer samt sætter dem i spil, ligesom lederne insisterer på og bidrager til en ordentlig omgangstone.

For vores organisation er vores ambition, at vi løser vores opgaver, så de er til gavn for borgerne indenfor den givne lovgivning og de organisatoriske rammer. Derfor vægtes det, at alle er ”klædt på” til at arbejde med og i forandringer og at vi har tydelige mål for arbejdet og arbejder proaktivt med værdiskabelsen gennem en proaktiv effekt- og økonomistyring.

Børn og Familierådgivningen har til huse i Vollsmose, Birkeparken 72B, 5240 Odense NØ.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår forhandles i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation og ud fra kompetencer. Ansættelsen er på 37 timer med opstart hurtigst muligt.

Vil du vide mere?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder for Økonomi og Hushold, Ida Pedersen på 52 17 45 47 eller afdelingsleder for Økonomi, Match og Familieplejen Jonas Faarvang på 40 32 91 94.

Det praktiske
Ansøgningsfrist er den 19. februar 2024. Vi forventer at afholde samtaler den 26. februar 2024.

Ansættelsesudvalget består af teamleder Ida Pedersen, afdelingsleder Jonas Faarvang, en medarbejderrepræsentant samt en TR.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Odense Kommune, Birkeparken 72B, 5240 Odense NØ

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5984479

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet