HR Forretningspartner - Brugsen (Fyn og Sønderjylland)

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brugsen søger en HR-forretningspartner – Fyn/Sønderjylland

  • Kunne du tænke dig at give kvalificeret HR-sparring til ledere der har butikker placeret hvor Danmark er smukkest?
  • Har du en solid HR-faglighed med et forretningsnært blik på HR-ydelsen?
  • Har du erfaring med at udvikle enkle HR-’koncepter’?

Kan du svare ja til ovenstående spørgsmål, og har du lyst til at understøtte lederne i Brugsen med forretnings- og behovsnære HR-løsninger, så har vi måske jobbet til dig!

Vi søger en ny dygtig kollega til HR forretningspartner-teamet i Brugsen og tilbyder en stilling, der giver mulighed for at arbejde med HR i Danmarks bedste nærbutikskæde – Brugsen - i en af Danmarks største virksomheder.

Med dig er vi samlet 4 kolleger i HR-teamet for Brugsen, og har et tæt samarbejde med HR-teamet for SuperBrugsen/Kvickly. Som Danmarks eneste kundeejede dagligvarevirksomhed skal og vil Coop være den, der er mest fokuseret på kunderne, og som gør den største positive forskel for dem. Det kræver, at vi til stadighed er en god og meningsfuld arbejdsplads med motiverede og kompetente medarbejdere. Derfor er en af vores kerneydelser i HR at understøtte en hhv. høj ledelseskvalitet, og en stærk pipeline af kandidater til ledige stillinger i butikkerne, så vi lykkes bedst muligt som virksomhed.

Du skal i rollen som HR Forretningspartner, dække de smukkeste områder af Fyn og Sønderjylland. Dine nærmeste samarbejdspartnere er udover dine teamkolleger – der dækker de smukkeste områder af Nord- og Midtjylland samt Sjælland og Bornholm - , salgscheferne og lederne for butikkerne – og selvfølgelig resten af det fælles HR-team i et stærkt fagligt fællesskab. Du refererer til HR-chefen for Brugsen.

Dine primære opgaver bliver:

  • Tæt sparring og samarbejde om butikkerne med salgscheferne
  • Støtte til og sparring med butikslederne om organisering, ledelsesmæssige dilemmaer, udfordringer og individuelle udviklingsbehov
  • Rekruttere uddelere
  • Understøtte onboarding af uddelere
  • Understøtte karriere på tværs af Coops kæder
  • Sikre udrulning af årlige HR-aktiviteter såsom medarbejderudviklingssamtaler mv.
  • I samarbejde med den ansvarlige salgschef, udvikle og implementere HR-relevante indsatser for butikkerne herunder efterfølgerplaner, individuelle udviklingsplaner samt gennemføre og opfølgning på disse.
  • Sammen med dine nye kollegaer, fortsat skal udvikle opgaven omkring, hvordan vi bedst understøtter og styrker pipeline af kandidater til souschef- og uddelerstillinger i Brugsen

 For at få succes i jobbet er det en fordel, hvis du:

  • Har en relevant HR uddannelsesmæssig baggrund og/eller minimum 2-5 års erfaring med ovennævnte opgavetyper fra en tilsvarende stilling
  • Tænker og arbejder forretningsorienteret med afsæt i såvel virksomhedens og den enkelte butiks mål og behov
  • Formår at skabe kortsigtede resultater uden at miste fokus på langsigtede hensyn og strategiske prioriteringer
  • Bevarer struktur og overblik i en hverdag med mange opgaver og forskellige udfordringer
  • Evner at se nye muligheder og finde kreative løsninger på såvel nye som velkendte udfordringer
  • Har et højt refleksionsniveau og kan sparre i øjenhøjde med ledere på mange niveauer
  • Trives med frihed under ansvar og at din arbejdsplads, langt størstedelen af tiden, er på landevejen og i butikkerne. Derfor også en fordel, at du er bosat i det geografiske område du skal dække.
  • Er en teamplayer og optaget af at spille dine kolleger i teamet gode
  • Har en stærk selvindsigt og evne til at arbejde med din egen udvikling

Personligt opleves du af andre som åben, nærværende og engageret. Du er kundeorienteret og god til at udvikle og vedligeholde relationer takket være stærke kommunikations- og samarbejdsevner. Du har flair for at kunne balancere dig selv og din rolle, i samspillet mellem selvstændige foreninger og COOP som koncern. Du er dygtig til at omsætte mål til resultatskabende aktiviteter samt at følge op på deres effekt. 


Vi tilbyder:

  • At blive en del af et team, der er bygget på stærke relationer, som er ambitiøst og har højt til loftet
  • En kultur hvor teamwork vægtes højt
  • En dynamisk, afvekslende hverdag i et udviklende job
  • Et udfordrende job i en af Danmarks bedste nærbutikskæde
  • Et fagligt miljø, hvor sparring og udvikling er i højsædet
  • En virksomhed med en stærk ansvarlighedsprofil
  • En virksomhed med en klar vision og strategi
  • Løn der modsvarer jobbets indhold – herunder, pensionsordning, sundhedsforsikring, firmabil og en række andre personalegoder, bl.a. leje af billige ferieboliger i Danmark og udlandet
     

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til:

HR-chef Marlene Weje på tlf.: 5159 3824 (Er ikke at træffe i perioden 7. juli – 30. juli)

Send din ansøgning online via "Søg job" og senest den 10. august 2023

Der afholdes første samtale den 17. august 2023 

I Coop går vi op i at skabe et inklusivt og mangfoldigt miljø, og vi søger aktivt efter kvalificerede kandidater uanset køn, kønsidentitet, seksuel orientering, etnicitet, religion, handicap eller alder. Du bliver en del af en mangfoldig og inkluderende virksomhed, hvor vi ser forskellighed som en styrke.
Vi ønsker at skabe lige muligheder for alle samt sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces. Det er derfor op til dig, om du ønsker at vedhæfte en ansøgning samt et billede.

Coop er en af Danmarks førende udbydere af dagligvarer. Vi driver kæderne Kvickly, SuperBrugsen, Dagli’Brugsen, Coop 365discount  samt Coop.dk Shopping. Vi er omkring 40.000 medarbejdere og sammen med brugsforeningerne har vi en samlet omsætning på ca. 43 milliarder kr. i vores ca. 1000 butikker over hele Danmark. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop. Vi er ejet af vores ca. 1,8 million medlemmer.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=b77ad023)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Coop - Servicekontoret, Skibhusvej 74 , 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=b77ad023&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5865229

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet