BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Schmiedmann Odense A/S søger en HR-ansvarlig med flair for at systematisere og strukturere arbejdsgange. Derudover er det essentielt, at du trives med at arbejde med mennesker, og at du er dygtig til at kommunikere og forstår at målrette din kommunikation til forskellige persontyper.
Som HR-ansvarlig vil du referere direkte til virksomhedens CEO, og du vil indgå i ledelsesteamet, hvor du vil have en stor indflydelse på virksomhedens arbejdsgange, personalepolitikker, ansættelser og det generelle arbejdsmiljø.
Vi søger en HR-ansvarlig, der har ledelseserfaring, da du vil komme til at arbejde med alt fra rekruttering af timelønnede og funktionærer, systematisering og effektivisering af arbejdsgange, ajourføring af virksomhedens personalehåndbog, udarbejdelse og ajourføring af SOP’er i samarbejde med de respektive medarbejdere i hver afdeling, lønforhandlinger, medarbejderudviklingssamtaler til udviklingsprojekter i samarbejde med relevante stakeholders.
Klik her for at se hvordan det er at arbejde hos Schmiedmann
Lidt om dig:
Vi ser gerne, at du kommer fra en stilling, hvor du allerede har stiftet bekendtskab med de fleste områder indenfor HR-feltet. Kommer du med den rette indstilling og attitude, så kan vi klæde dig på til resten. Du skal være en person der både kan fremstå autoritær og på den anden side skal du også kunne udvise forståelse og medfølelse, når situationen kræver det.
Uddannelsesmæssigt ser vi gerne, at du har en baggrund indenfor HR eller psykologi (bachelor og/eller kandidat). Alternativt kan du også have flere års ledelseserfaring med i rygsækken, som gør dig klar på at indtage rollen som HR-ansvarlig i en e-handelsvirksomhed.
Det vigtigste er, at du kommer med et mindset der fokuserer på løsninger og ikke udfordringer. Der er tale om en stilling på 42,5 time ugentligt, hvorfor det er vigtigt, at du ikke er bange for at arbejde mange timer, da overarbejde skal forventes.
Vi tilbyder:
Du bliver en del af et fællesskab, hvor vi gør meget for, at vi får hinanden til at smile, og går glade hjem fra arbejde hver dag. Du vil få et udfordrende, spændende og selvstændigt job med gode udviklingsmuligheder både fagligt og personligt. Den rette kandidat kan på sigt blive HR-Partner eller COO, hvis kandidaten viser et drive og resultater udover det forventelige.
Vi tilbyder gode arbejdsforhold i form af, at vi arbejder i et rent, lækkert og moderne arbejdsmiljø med moderne udstyr. Vi har en virksomhedsbetalt madordning mandag og torsdag samt frugtordning. Vi afholder også fredagsbar den sidste fredag i hver måned, hvor vi hygger os – det er selvfølgelig valgfrit om man ønsker at deltage eller ej. Efter 3 måneders ansættelse vil du få en virksomhedsbetalt pensionsordning, der også indeholder en sundhedsordning. Vi holder ferielukket i uge 28, 29, 30 og lukket imellem jul og nytår udover de almindelige feriedage.
Arbejdstiden er mandag-fredag 08:00-17:00 eller eventuelt 07:30-16:30 alt efter hvad du foretrækker.
Vores nuværende HR-ansvarlige fratræder sin stilling d. 29-02-2024, hvorfor kandidater der kan starte med det samme foretrækkes. Har du mulighed for at starte tidligere end d. 29-02-2024 vil du få en personlig overlevering. Vores nuværende HR-ansvarlige har udarbejdet en HR-manual, hvor der er en SOP for samtlige HR-opgaver, du vil kunne støtte dig op ad i starten. Virksomhedens direktør vil også stå til rådighed i form af sparring. Ved juridiske spørgsmål kan vores brancheorganisation kontaktes.
Ansøgning og relevante dokumenter behandles fortroligt og bedes fremsendt til
e-mail: job.odense@schmiedmann.com
*Vigtigt* For at komme i betragtning til stillingen - tilføj venligst "HR2024" i emnefeltet når du sender en mail med din ansøgning. Er dette ikke udfyldt risikerer du, at din ansøgning ikke bliver behandlet.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning!
Lidt om virksomheden:
Schmiedmann Odense A/S er et 28 år gammelt firma, der beskæftiger sig med internationalt salg af BMW & MINI reservedele/udstyr til personbiler samt BMW-motorcykler. Schmiedmann består af 2 danske og 6 udenlandske afdelinger, hvor Odense-afdelingen fungerer som centrallager og konceptudviklingssted for de øvrige afdelinger. Vi er ca. 30 medarbejdere ansat i Odense-afdelingen.
Se mere på:
Vores jobannoncer genindrykkes løbende på forskellige jobportaler og medier. Det betyder ikke, at processen er startet forfra, men er blot et udtryk for, at den ikke er afsluttet.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Schmiedmann Odense A/S, Herluf Trolles Vej, 5220 Odense SØ
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5977990