BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at prøve kræfter med webopgaverne på et af Danmarks største hospitaler? Så er du måske vores nye studentermedhjælp: Vi har mange bolde i luften, og vi har brug for dig til at hjælpe os i det daglige med både vores drift, udvikling og implementeringen af nye systemer.
I teamet driver vi blandt andet OUH’s digitale platforme, dvs. patientinformationssystem, intranet og ouh.dk. Vores mål er, at skabe en brugervenlig og overskuelig oplevelse på vores digitale platforme og levere en god support til vores brugere.
Ønsker du et alsidigt studiejob, hvor du kommer til at tage del i implementeringen af nye systemer og får stor erfaring med b.la support, undervisning og vedligehold af digitale kommunikationsplatforme? Så er stillingen noget for dig.
Den ideelle kandidat
Det er ikke afgørende præcis hvilken uddannelse, du er i gang med. Det vigtigste er, at du har interesse og flair for web, support og undervisning, og at du har lyst til at arbejde i et team i en stor offentlig organisation, hvor vi har mange interessenter. Det vil være en fordel, at du har kenskab til Adobes produkter.
Dine opgaver vil blandt andet være:
- Deltage i implementeringen af PINFO (patientinformationssystem) og Intranet i M365
- Udarbejdelse af dokumentation og manualer
- Vedligeholdelse, undervisning og support i forskellige CMS-systemer
- Udarbejde grafiske elementer til kommunikation på web
- Redigering af billeder og videoer i mindre omfang
- Diverse ad-hoc opgaver
- Vi forventer ikke, at du har erfaring med ovenstående
- Vi forventer, at du har teknisk flair og stort mod på at blive sat ind i ovenstående opgave
- Du er studerende, gerne på 2. semester
- Du har gode formidlingsevner - du kan omsætte teknisk svært stof til forståeligt sprog (skrift og tale)
- Du er imødekommende og tålmodig
- Du sætter pris på et godt socialt arbejdsmiljø
- Du er grundig i din opgaveløsning og har mod på udfordringer – men er ikke bange for at spørge om hjælp
- Du ser løsninger frem for begrænsninger
- Vi rådgiver klinikker, stabsafdelinger og direktion
- Vi har ordentlighed som nøgleordet for vores arbejde
- Vi arbejder løsningsorienteret
- Vi har et højt fagligt niveau i opgaveløsningen
- Vi vægter muligheden for sparring højt
- Vi har en høj social kapital
- Vores omgangstone er uformel og humoristisk
- Vi har 2 studentermedhjælpere ansat. De vil være en del af din oplæring.
”Du sætter nærmest kun selv grænser for, hvor meget ansvar du vil have. Det gode ved det er, at du udvikler dig enormt meget, både fagligt, teknisk og kreativt, og samtidig bliver dine spidskompetencer anerkendt”.
Yderligere information
Arbejdstiden forventes at være 12 timer om ugen med fleksibilitet i eksamensperioder.
Løn efter gældende overenskomst og med start hurtigst muligt.
Ansættelsen ophører efter endt uddannelse.
Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte kommunikationsrådgiver Ann Hestbech på telefon 4020 2023.
Din ansøgning
Send ansøgning evt. også som video (max 3 min.), CV samt dokumentation for studieaktivitet senest 16. marts 2024 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 12 og 13.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Odense Universitets Hospital, J.B. Winsløws Vej, 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6002333