BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Drives du af at yde god brugerpleje, og lyder opgaven med systemtræning og procesoptimeringer for globale brugere spændende?
Så har du måske lyst til at blive en del af et team, hvor faglighed, engagement og ønsket om at gøre en positiv forskel er i højsædet?
Hvad bliver din rolle?
Du bliver en del af vores globale Customer Care team, der omfatter alt fra Teknisk Support, After Sales og udførsel af service- og installationsopgaver, og som i Danmark består af i alt i 23 kollegaer. Du kommer til at indgå i det globale forretningsudviklings- og digitaliserings team, hvor du vil blive det kommunikative led i grænsefladen mellem brugerne af vores systemer og udviklerne heraf.
Vores systemer bliver mere og mere centrale for vores arbejde med Customer Care, og du vil i denne rolle få det overordnede ansvar for træning og support primært af og til vores kollegaer world wide, både før, under og efter udrulning af funktioner og systemer indenfor bl.a. indenfor Microsoft 365 Dynamics miljøet, primært ”Field Service” og ”Customer Care” applikationerne. Du vil desuden spille en vigtig rolle i den fremtidige procesoptimering, hvor du på baggrund af bruger feed-back skal bidrage til den fortsatte optimering af de værktøjer, der skal understøtte vores kollegaer.
Så kort fortalt forventer vi at du tager ejerskab for systemernes drift og brugersupport, samt deltager i videreudviklingen af systemfunktionaliteten på tværs af vores globale organisation.
Dine væsentligste opgaver vil bestå af;
- System træning og intern brugerpleje i Microsoft D365 CE (Field Service + Customer Service) herunder opfølgning og indsamling af feedback
- Kommunikativt bindeled mellem brugere, produkt- og systemejer og udviklere
- Test og procesoptimering på baggrund af brugeroplevelser
- Primær kontaktperson for brugerspørgsmål
- Udarbejdelse af træningsmateriale og ”how to guides”
- Mindre system optimeringer og oprettelse af bruger dashboards
- Support og vedligeholdelse af kundedata i ERP og CRM
Stillingen er nyoprettet, så du får gode muligheder for at påvirke din egen rolle i stillingen.
Hvad forventer vi af dig?
Vi forestiller os, at den ideelle kandidat har en baggrund indenfor Informationsvidenskab og Interaktionsdesign, eller på anden vis har opnået kompetencer indenfor samspillet mellem mennesker og IT. Du behøver ikke at have lang erfaring, det vigtigste er at du kommer med et stort engagement, lysten til at lære og ikke mindst til at yde en proaktiv brugerpleje.
Du har stærke kommunikations- og formidlingsevner og kommunikerer ubesværet på Engelsk både mundtligt og skriftligt. Du har en god forståelse for interaktionsdesign og IT, og du formår, med en empatisk tilgang til brugerne, at formidle tekniske forklaringer på en klar og forståelig måde.
Din arbejdsmæssige tilgang er løsningsorienteret og baseret på gode analytiske færdigheder, og du besidder evnen til at diagnosticere IT-problemer og identificere de grundlæggende årsager hertil.
Du trives med selvstændigt arbejde, formår at holde et godt overblik, du er grundig og har fokus på detaljen, og så trives du med at være opsøgende i dit samarbejde med andre.
Hvad kan du forvente af os?
Vi tilbyder en spændende stilling i en international virksomhed, der i øjeblikket oplever stor vækst. Du vil opleve en uhøjtidelig virksomhedskultur med en høj grad af medarbejdertilfredshed, og en organisationsstruktur der giver mulighed for at træffe hurtige beslutninger.
Lønpakken indeholder bl.a. firmapensionsordning med 10% arbejdsgiverbidrag og virksomhedsbetalt sundhedsforsikring. Der udover adgang til en god kantineordning og en lang række andre personalegoder.
Vores hverdag kan til tider være hektisk, men fællesskabet prioriteres højt – det skal være sjovt at gå på arbejde, og vi har sociale arrangementer flere gange årligt.
SANOVO TECHNOLOGY GROUP beskæftiger godt 650 medarbejdere, heraf ca. 180 i Danmark, og servicerer kunder over hele verden. Vi er kendt for vores høje kvalitet og sikre levering af unikt udstyr inden for produktionslinjer til bearbejdning af æg og æggeprodukter. Hovedkontoret er i Danmark med salgs- og servicekontorer på seks kontinenter og produktion af udstyr i Danmark, Holland, Italien og Slovakiet. SANOVO TECHNOLOGY GROUP er en del af THORNICO A/S, der er ejet af Christian Stadil.
Spørgsmål og ansøgning
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Product Manager, Strategic Maintenance Programs, Jonas Vestergaard Grøftehauge på mobilnr. 42130176, som pga. af ferie dog først træffes fra den 29. juli 2024.
Fremsend din ansøgning, CV og andre relevante bilag via ”apply” knappen herunder senest den 4. august 2024.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
SANOVO TECHNOLOGY A/S, Datavej, 5220 Odense SØ
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6080514