BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du som funktionsleder have ansvaret for styring og prioritering af vedligeholdelsesplaner for 530 ejendomme i Odense Kommune? Og vil du lede en enhed med 20 engagerede medarbejdere, så de trives og kan have fokus på kerneopgaven? Så kig med hér…
Energi og Vedligehold har ansvaret for vedligeholdelsen af Odense Kommunes ca. 530 ejendomme med et budget på ca. 90 mio. kr. samt en række løbende anlægsrammer for ca. 40 mio. kr. Hertil kommer forbrugsafgiftsbudgettet på ca. 75-80 mio. kr.
Ejendomsområdet spiller en vigtig rolle i byens udvikling – og bæredygtige løsninger kommer til at fylde endnu mere i fremtiden. Det kræver en bæredygtig, velforberedt og fleksibel organisation.
Som funktionsleder for 20 medarbejdere i kommunens centrale bygningsfunktion er der store mulighed for at gøre en forskel inden for bæredygtige løsninger i forvaltningen af de faciliteter, som Odense Kommune stiller til rådighed for byens borgere.
Du kommer med en god portion ledelseserfaring, har formentlig en baggrund inden for bygningsområdet og du evner at køre sikker drift, mens organisationen udvikles og forandres.
Læs mere om stillingen i job- og personprofilen.
Hvis du har spørgsmål om jobbet, er du meget velkommen til at kontakte chef for Økonomi, Ejendom og Digitalisering Lisbeth Wind Spenner på tlf. 2331 7768 /mail: lws@odense.dk eller associeret partner i Genitor Christian Roslev på tlf. 2520 15050 /mail: chro@genitor.dk.
Ansøgningsfristen er tirsdag den 14. januar 2024.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Odense Kommune, Nørregade 36, 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5949383