Financial Controller til Autorola finans.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for at arbejde med tal og økonomi? Vil du være en del af et dynamisk team, bestående af 10 dygtige kolleger, hvor du har mulighed for at tage ejerskab over dine opgaver? Så er du måske vores nye kollega. Autorola Group, en global leder inden for online remarketing og IT-løsninger til bilbranchen, søger lige nu endnu en Financial controller til hovedkontoret i Odense.

Stillingen 

Har du passion for finansiel styring? og har du et skarpt øje for detaljen? Så er du måske vores nye Financial Controller. Som en væsentlig del af vores finansteam, vil du have en nøglerolle i controlling af vores datterselskaber, herunder understøtte og sikre kvalitet i den regnskabsmæssige rapportering, og sikre, at vores finansielle rapportering er præcis og rettidig. 

Dine ansvarsområder:

  • Controlling af Datterselskaber: Du vil være ansvarlig for at gennemgå månedsrapportering fra vores datterselskaber, sikre compliance og foretage kontrolbesøg lokalt eller koordinere besøg fra datterselskaberne til vores hovedkontor.
  • Support af Datterselskaber: Du vil yde support til datterselskaberne i regnskabsmæssige udfordringer, herunder support på anvendelse af lagermodul, periodisering og fakturering, for at sikre nøjagtighed og effektivitet i deres finansielle operationer.
  • Assistance ved Udarbejdelse af Koncernbudget og Likviditetsplanlægning: Du vil assistere i processen med at udarbejde koncernbudgettet og likviditetsplanlægning, for at understøtte virksomhedens strategiske mål og sikre finansiel sundhed.
  • Assistance ved Udarbejdelse af Koncernregnskab: Du vil bistå i processen med at anvende vores konsolideringsværktøj til at udarbejde koncernregnskabet, sikre korrekt konsolidering af finansielle data fra datterselskaber, og fremstille pålidelige finansielle rapporter for ledelsen og eksterne interessenter.
  • Udarbejdelse af Årsregnskab: Du vil have ansvar for at assisterer i udarbejdelse af årsregnskabet, sikre overensstemmelse med gældende regnskabsstandarder og bidrage til en retvisende fremstilling af virksomhedens finansielle stilling.
  • Kvalitetssikring af Regnskabsrapportering: Du vil arbejde målrettet med at understøtte og sikre høj kvalitet i den regnskabsmæssige rapportering, gennem nøje revision og kvalitetssikring af finansielle dokumenter og rapporter.
  • Diverse Adhoc-opgaver: I samarbejde med afdelingens øvrige medarbejdere vil du komme til at løse diverse adhoc-opgaver, der bidrager til teamets og virksomhedens overordnede succes.

Dine kvalifikationer

  • Relevant regnskabsmæssig baggrund HD, Cand. Merc. Management accounting, Cand. Merc. Accounting and Finance eller lignende
  • Minimum 2-5 års erhvervserfaring fra en økonomiafdeling eller revisionsbranchen.
  • Behersker engelsk i skrift og tale
  • Befinder dig godt med at arbejde selvstændigt og tage ejerskab over dine opgaver.
  • Struktureret og metodisk tilgang til dit arbejde.
  • Bruger af MS-Office-pakken, særligt Excel 
  • Er en teamplayer, som er udadvendt og trives med en stor kontaktflade
  • Har evner til hurtigt at erhverve forståelse for forretningen

Vi tilbyder
Vi er en veletableret virksomhed, med en stærk iværksætterånd, som går hånd i hånd med et godt og afslappet arbejdsmiljø. Her er ikke langt fra beslutning til handling, og du får mulighed for at lave forandringer og få indflydelse på vores interne processer. 

Vi tilbyder en 37-timers arbejdsuge. Vi ved, at det er vigtigt at have balance mellem arbejde og fritid, og vi passer på vores medarbejdere. Derfor har vi også fokus på at holde et arbejdspres, som giver tid til at løse opgaverne fornuftigt og hvor der også er plads til familielivets bølgegange. Har du ønsker eller behov for relevante kurser imødekommer vi dem gerne. 

Vi bor ved banegården i Odense, hvor vi arbejder i et åbent kontorlandskab, der er præget af en uformel omgangstone. Desuden har vi løbende forskellige firmaarrangementer, god kantineordning, pensionsordning og sundhedsforsikring samt et fitnessrum. Vi slutter gerne ugen af i vores egen fredagsbar. 

Tiltrædelse

Tiltrædelse snarest muligt.

Lyder det som noget for dig?

Så glæder vi os til at høre fra dig! Ansøg via linket herunder. Vi indkalder løbende til jobsamtaler så tøv ikke med at sende din ansøgning. For yderligere information, er du velkommen til at kontakte CFO Peter Bisgaard pbi@autorola.com eller HR på bhm@autorola.com

___________________________________________________________________________________________

Autorola Group er en global leder inden for online remarketing og IT-løsninger til bilbranchen. Autorola Group beskæftiger ca. 740 medarbejdere og er repræsenteret i 19 forskellige lande. Autorola Group består af 3 forretningsenheder:

  • Autorola Marketplace, tilbyder en bred vifte af online-auktioner for europæiske og globale billeverandører.
  • Autorola Solutions: skræddersyede løsninger til flådeejere, der dækker de specifikke behov i OEM-, bank- og leasingsegmenter over hele verden.
  • Indicata: Den næste generation af business intelligence og markedsindsigt software til styring af brugte køretøjer.

Du kan læse meget mere om Autorola Group på www.autorolagroup.com, www.autocom.dk, www.bilpriser.dk, og www.bilsalg.dk


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=e7bf6984)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

AUTOROLA A/S, Skibhusvej, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6016557

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet