Executive Assistant med stærke sprogkundskaber og øje for tal

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Drømmer du om at arbejde i en international virksomhed, der skaber innovative automationsløsninger til kunder inden for en bred vifte af spændende industrier? Er du klar til at blive en del af et stærkt team, hvor du dagligt bringer dine administrative og sproglige kompetencer i spil og bliver et vigtigt omdrejningspunkt, i en perlerække af opgaver i sekretariatet? Hvis du samtidig søger en arbejdsplads med en åben og positiv virksomhedskultur, hvor godt kollegaskab går hånd i hånd med et fleksibelt arbejdsliv, så er du måske den nye Executive Assistant vi ønsker at byde velkommen hos Jorgensen Engineering A/S.

Dine opgaver

Som Executive Assistant vil din topprioritet være at bringe dine kompetencer i spil i sekretariatet og bidrage til, at teamet lykkes i det daglige. I nogle perioder sidder du med oversættelsesopgaver af salgs- eller bestyrelsesmateriale på engelsk eller tysk. I andre varetager du debitorfunktionen og sikrer korrekt projekt­fakturering og opfølgning med kunder. Disse opgaver afløses af opgaver for vores CEO eller CFO, besvarelse af opkald fra kunder, samarbejdspartnere, m.fl., og meget mere.

Med reference til vores CFO vil dine primære opgaver omfatte:

  • Sprogrevision på højt niveau i dansk, engelsk og tysk af salgs- og bestyrelsesmateriale, dokumentation, PowerPoints, m.m.
  • Oversættelse af tekster til engelsk og tysk.
  • Varetagelse af debitorfunktionen, herunder projektfakturering, lægge faktura i kundedatabaser, og kommunikation med og assistance til kunder.
  • Mødereferent, f.eks. på SU-møder.
  • PA-funktionen for CEO og CFO.
  • Ad hoc-opgaver inden for rejseplanlægning, herunder booking af flyrejser, hoteller og transport til forretningsrejser, mødekoordinering og -bookning, telefonpasning, servicering af kunder, styring af stamdata, m.m.

Du vil arbejde tæt sammen med dedikerede kollegaer i sekretariatet, som sidder med fagspecialer inden for løn, service, debitor og kreditor, men også være bindeled til resten af huset, f.eks. salg og marketing.

Din profil

Din personlighed afspejler en positiv og udadvendt attitude, hvor du bringer energi og humor ind i arbejdsmiljøet. Du er en holdspiller, der også trives med at arbejde selvstændigt og tage initiativ. Din ansvarlighed og ordentlighed går hånd i hånd med en stærk fokus på dine interessenters behov, hvor fleksibilitet, omstillingsparathed og kvalitet er nøgleord. Din vedholdenhed, entusiasme og målrettede tilgang vil være med til at skabe en proaktiv og værdiskabende opgaveløsning.

Som ansøger til denne rolle er du karakteriseret ved følgende kvaliteter:

  • Højt sprogligt niveau i både skriftlig og mundtlig kommunikation på dansk, engelsk og tysk. Du vil være den eneste og stærkeste ressource på sprogrevision, da vores nuværende sekretær går på pension.
  • God forståelse for tal er et krav for at kunne varetage debitorfunktionen.
  • Høj integritet og evnen til at arbejde med fortrolige informationer.
  • Evnen til ubesværet at håndtere adskillige ad hoc-opgaver og samtidig bevare fokus i et dynamisk arbejdsmiljø.
  • Arbejder ubesværet i Microsoft Office-pakken – særligt Word, Excel og PowerPoint.

Vi har succes med et højt aktivitetsniveau, hvorfor rollen kræver at du er vedholdende og trives i et dynamisk miljø, hvor der både er rolige og travle perioder.

Din baggrund

Din uddannelsesmæssige baggrund er formentlig erhvervssproglig, f.eks. korrespondent, cand.ling.merc., cand.mag. med engelsk og tysk som hoved- og bifag, eller tilsvarende uddannelse inden for sprog, givetvis på kandidatniveau, men minimum bachelorniveau. Du har erfaring fra en lignende stilling og har udvist interesse for handel, enten gennem tidligere ansættelser eller uddannelse. Du vil blive oplært i debitorfunktionen, hvor tidligere erfaring er et plus, men ikke et krav.

Du tilbydes

Til gengæld tilbyder vi en selvstændig rolle, spændende opgaver, personlige og professionelle udviklings­muligheder i en dynamisk og uformel virksomhedskultur med korte beslutningsveje. Som en del af sekretariatet får du også mulighed for at påvirke de fremtidige opgaver i virksomheden og sekretariatet, med særligt fokus på øget digitalisering og procesoptimering.

Du får en spændende mulighed for at arbejde i en international atmosfære, med din daglige gang i vores domicil i Tietgenbyen i Odense. Gode ansættelsesvilkår, sundhedsforsikring, en aktiv personaleforening og meget mere er en del af pakken hos Jorgensen Engineering A/S.

Eksamenspapirer bedes vedhæftet CV og motiveret ansøgning.

Tiltrædelse: primo januar 2024.

Besøg os på LinkedIn

Besøg os på YouTube

Besøg os på FaceBook

Besøg os på Instagram

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Jorgensen Engineering A/S, M.P. Allerups Vej, 5220 Odense SØ

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5916576

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet