BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du et stort underholdningstalent? 🤩
Er du ekstrovert med stort E? 😎
Elsker du at engagere dig i udvikling af koncepter og afvikle dem med stor tilfredshed? 🥳
Elsker du at give andre den bedste oplevelse og service? 👍
Hvis du kan svare stort JA til alle ovenstående spørgsmål, er du måske den, vi søger! Og så skal du helt klart læse videre!
Primære facts
Vi søger en eventansvarlig, der har et brændende ønske om at have ansvar for at koordinere/booke og afvikle vores events på Blomsten & Bien.
Du skal have et drive, der udfordrer os, så vi sidder og tænker ’det har vi ALDRIG prøvet før, det lyder FEDT’, og kunne skabe gennemførte events/koncepter, som er med til at give en stor værdi og eksistens for Blomsten & Bien og vores skønne gæster.
Vi mangler WOW effekt i vores events, så det bliver en oplevelse vores gæster sent vil glemme og komme igen for at opleve.
Vi er et team, hvor arbejdsmiljøet er bygget på fællesskab, fleksibilitet, ansvar og en masse sociale tiltag.
Derfor skal du også kunne se en ære i at;
- kunne yde en service udover det sædvanlige og se en glæde i at gøre det.
- være udadvendt og åben overfor dit team og vores herlige gæster.
- elske at deltage i sociale arrangementer.
- tage ansvar, være selvstændig og tage initiativ.
- gøre en ekstra indsats, når vi har rigtig travlt.
Formelle facts
- Du skal have gode kommunikative egenskaber. Du kommer til at arbejde i tæt samarbejde med vores manager/daglige leder. Og så skal du være klar på at blive en stor del af hele vores medarbejderteam.
- Stillingen er nyoprettet. Du får derfor også muligheden for at sætte dit eget præg på den.
- Stillingen er med 15 timers fast arbejde ugentligt primært i dagtimerne på hverdage, men med stor fleksibilitet i planlægning af arbejdstiden.
- Stillingen vil blive suppleret med afviklingstimer, som er timebaserede. Derfor vil timeantallet være varierende ugentligt. Der vil derfor være mulighed for at opnå fuldtid.
- Arbejdstiden her vil primært ligge torsdag, fredag og lørdag aften/måske nat, men i nogle tilfælde også andre dage på ugen (helligdage, ferier mm.).
- Erfaring indenfor restaurationsbranchen er ikke et krav, men helt klart en fordel.
- Løn er baseret på kompetencer, erhvervserfaring indenfor faget og eventuel uddannelse.
Lyder dette som noget for dig, så skynd dig at sende din ansøgning til Marie Louise Madsen, mlm@bargroup.dk – vedhæft CV, ansøgning og billede af dig selv.
Bonusinfo
Blomsten & Bien er en del af Bargroup ApS koncernen med i alt 200 medarbejdere.
Alle forretningerne, som også består af Ryans, Sir Club, Viggos, Den Brølende And, Klosterkroen, Gertruds, GASA & Hallundbæks samt Storms Pakhus, har et tæt samarbejde til hverdag, og vi hjælper altid alle hinanden, hvis det er nødvendigt.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (15-36 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Blomsten & Bien, Overgade, 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6102694