Erfaren HR-Partner søges til mangeartede, spændende HR-opgaver

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Spillemyndigheden søger en dygtig og engageret HR-Partner, der ønsker at bringe sin brede erfaring inden for HR i spil i en dynamisk styrelse.

Vær med til at præge en styrelse i udvikling
Som den ene af to HR-Partnere i Spillemyndigheden vil du få et betydeligt selvstændigt ansvar, men du vil samtidig indgå i et tæt partnerskab med vores anden HR-Partner. For at lykkes i stillingen er det centralt, at du forstår at navigere som ledelsens fortrolige, samtidig med at du bidrager aktivt til det stærke kollegaskab, der præger Spillemyndigheden. Desuden har du potentiale, lyst og faglighed til at indtræde i en rolle som sparringspartner for Spillemyndighedens ledergruppe.

Du forventes ligeledes at kunne begå dig i en politisk styret organisation, hvor bl.a. betjening af og samarbejde med departementet og øvrige styrelser i Skatteministeriets koncern er afgørende for løsningen af Spillemyndighedens opgaver.

Dine primære arbejdsopgaver er:

  • personaleadministration og vejledning
  • ledelsesunderstøttende opgaver, fx sparring og rådgivning om HR-relaterede spørgsmål, og planlægning og facilitering af statusmøder med de kontorchefer, som du er HR-Partner for
  • on- og offboarding af medarbejdere
  • bidrage til Spillemyndighedens employer branding-indsatser i samarbejde med kommunikationsteamet herunder deltagelse i job- og karrierearrangementer
  • håndtering af personalesager
  • koordinering af rekrutteringer
Dine sekundære arbejdsopgaver vil ske i samarbejde med din HR Partner-kollega:

  • implementering af HR-koncepter, fælles for Skatteministeriets koncern
  • håndtering af bestillinger fra Skatteministeriets koncern
  • bidrage til forskellige HR-udviklingsopgaver herunder leder- og medarbejderudvikling og understøttelse af det videre arbejde med ledelsens og HR’s strategier
  • udarbejdelse og præsentation af ledelsesinformation
  • ad hoc HR-opgaver

Baggrund
Du bliver en del af kontoret Økonomi, Styring og Administration i Spillemyndigheden, som er ét af syv kontorer i Spillemyndigheden. Kontoret løser tværgående stabsopgaver indenfor ledelses- og departementsbetjening, økonomistyring, ledelsesinformation, kommunikation, HR, kontraktstyring, informationssikkerhed mv.

For at lykkes i opgaverne er det afgørende, at du besidder overblik, er nuanceret og diplomatisk samt nysgerrig på udviklingen indenfor fagområdet. Det er også vigtigt, at du er empatisk og evner at opbygge relationer på alle organisatoriske niveauer. Vi lægger derfor vægt på, at du er dygtig til at kommunikere og er skriftligt velformuleret.

Diskretion i arbejdsopgaverne er en selvfølge for dig og du er loyal. Dertil sætter du en ære i altid at levere arbejde af høj kvalitet, ligesom du er fleksibel i forhold til en arbejdsuge med stor variation.

Din uddannelsesmæssige baggrund kan være mange, men vigtigst er det, at du har flerårig erfaring inden for et bredt felt af HR.

Ambitiøs styrelse med højt til loftet
I Spillemyndigheden arbejder vi for at sikre rammerne omkring et ansvarligt, fair og velreguleret spilmarked til gavn for spillere, spiludbydere og for samfundet. Åbenhed og dialog er kendetegnende for den måde, vi arbejder på. Udviklingen og nye trends inden for spilverdenen stiller krav til vores ekspertise og evne til at agere fremsynet. De mange spændende og udfordrende arbejdsområder går hånd i hånd med vores høje faglighed. Vi vægter samarbejde, trivsel og gensidig respekt højt, og vores gode resultater bliver skabt af en kombination af arbejdsglæde, nysgerrighed og engagement.

Spillemyndigheden er en styrelse under Skatteministeriet.

Ansøgning og ansættelse
Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via nedenstående link snarest muligt, dog senest den 8. august 2023, kl. 12.00. Vi forventer at afholde samtaler den 15. august 2023.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Anne Daugbjerg Mortensen på tlf. 72384059 (ferie i uge 29-31) eller på mail adm@spillemyndigheden.dk.

Ved eventuel indkaldelse til anden samtale bliver der gennemført en test som led i ansættelsesproceduren. Forud for ansættelse kan der blive indhentet referencer.

Løn og ansættelsesvilkår
Du ansættes efter gældende overenskomst. Stillingen er med tiltrædelse 1. oktober 2023 eller snarest muligt. Tjenestestedet vil være Englandsgade 25, 5000 Odense C.

Ansættelsesområde
Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Spillemyndigheden opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, seksuel orientering eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Læs mere om os på Spillemyndigheden.dk og følg os gerne på LinkedIn.com.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Englandsgade, Odense, Englandsgade 25, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=170394&DepartmentId=8281&MediaId=338&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5862214

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet