Er du vores nye kollega i vagtplanlæggerteamet i Rengøring og Hospitalsservice på OUH

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en ørn som brænder for at få kabaler til at gå op

Vi søger en vagtplanlægger som, sammen med de tre øvrige vagtplanlæggere, skal varetage alt planlægning af vagter for alle vores service- og rengøringsassistenter.

Planlægning af vagter er en helt central opgave i vores hverdag. Den gode vagtplan er nemlig fundamentet for medarbejdernes trivsel og at afdelingens økonomi er i balance. En god vagtplanlægning sikrer, at de rette kompetencer er på plads på rette tidspunkt, så vi kan yde optimal service i forhold til patienterne.

Lidt om afdelingen
Vi er en stor organisation med ca. 600 medarbejdere: serviceassistenter, rengøringsassistenter, serviceledere, samt stabsfunktioner.

Rengøring- og Hospitalsservice er organiseret i 11 serviceområder med hver deres serviceleder tilknyttet. Da servicelederne har store geografiske arbejdsområder, og samtidig har brug for at være tæt på den enkelte medarbejder, har vi sidste år besluttet at samle alt vagtplanlægning for alle service- og rengøringsassistenter.

Dine opgaver
Du får til opgave at understøtte servicelederne med en fleksibel og løsningsorienteret tilgang til vagtplanlægningen. Et centralt princip i vagtplanlægningen er en empatisk og helhedsorienteret tilgang til medarbejdernes ønsker og behov, samtidig med at driftens og klinikkens behov varetages.

For at opnå den bedst mulige vagtplan kommer du til at arbejde tæt sammen med de ansvarlige serviceledere, og du vil være i daglig dialog med medarbejderne.

Du vil, med udgangspunkt i relevante data, være på forkant med de kommende planperioder og kommer gerne med forslag til forbedringsmuligheder. På OUH benytter vi systemet HosInfo.

Din profil

Du:

  • Er uddannet inden for offentlig administration eller har anden relevant uddannelse
  • Har kendskab til at arbejde med vagtplanlægning og kan agere inden for gældende overenskomster og arbejdstidsregler
  • Du er god til at bevare roen og overblikket – også i travle situationer
  • Har gennemslagskraft, gode samarbejdsevner og udviser arbejdsglæde
  • Arbejder loyalt og struktureret ud fra gældende rammer og lovgivning
  • Trives i en travl hverdag, hvor ikke to dage er ens
  • Kan arbejde både selvstændigt og i teams, og tager ansvar for dit arbejdsområde
  • Mestrer IT på superbrugerniveau
  • Mestrer kommunikation i skrift og tale
Vi tilbyder
Vi tilbyder et udviklende og udfordrende job i en stadig ny og spændende funktion. I efteråret vil vi være i mål med at overdrage alt vagtplanlægning fra serviceledere, og det betyder at vi fortsat løbende får en masse god erfaring i vores nye måde at arbejde med vagtplanlægning på. Vi arbejder meget med ens tilgange til opgaveløsningen, og du får rig mulighed for at komme med dine input når vi undervejs finder nye strukturer for arbejdsfællesskabet på tværs af afdelingen.

Vi sørger for at du får en god introduktion til arbejdsopgaverne, kollegerne og afdelingen generelt. Vi tilbyder undervisning i vagtplanlægning og arbejdstidsregler, såfremt det er aktuelt for dig.

Du får også mulighed for at blive en del af en verdens største hospitalsflytninger, når vi inden for nær fremtid skal flytte ud på det nye hospital.

Du vil opleve et uformelt arbejdsmiljø på vores fælles kontorgang, hvor der altid er plads til et grin. Vi har det sjovt når vi går på arbejde, og vi dyrker fællesskabet med sociale arrangementer såsom DHL-stafet, julefrokost, personalemøder, is-spisning hos skovsøen mm. Der er også plads til walk’n talk, spontant fredagsbrød og flødeboller.

Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesforhold bliver fastlagt i henhold til den gældende overenskomst. Du bliver ansat med en arbejdstid på op til 37 timer om ugen, og din daglige arbejdstid ligger mellem kl. 6.00 og 16.00 på hverdage med weekendvagt hver 3. uge. Du har mulighed for at arbejde hjemmefra i weekendvagterne.

Tiltrædelse 1. august eller hurtigst muligt derefter.

Der kaldes løbende til samtaler.

Kontakt os
For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Helena Vestkjær Thomsen på helena.vestkjaer.thomsen@rsyd.dk eller 51 40 89 88.

Vi glæder os til at byde dig velkommen.

Vi gør opmærksom på, at der automatisk indhentes børneattest ved evt. ansættelse.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Odense Universitets Hospital, J.B. Winsløws Vej 4, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=198&ProjectId=225727&DepartmentId=10197&MediaId=2511&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5853274

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet