BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for at arbejde i et internationalt forsknings- og uddannelsesmiljø, så skal du søge denne stilling.
Institut for Teknologi og Innovation (ITI) søger en administrativ stærk sekretær med tiltrædelse 1. oktober 2023, da en af vores sekretærer har valgt at gå på efterløn.
Vi søger en selvstændig, effektiv og serviceminded person med gode engelsk- og danskkundskaber både skriftligt og mundtligt. Du skal være god til at håndtere administrative opgaver og processer, hvor der ofte er mange detaljer og IT-systemer at jonglere med.
Du vil få en central placering og blive en af nøglepersonerne i et institutsekretariat med mange varierende opgaver. Du vil få en bred berøringsflade på alle niveauer af organisationen.
Dine opgaver vil være:
- Sektionssupport til instituttets sektionsledere og medarbejdere, herunder
- HR-opgaver inkl. on-off boarding,
- Mødeplanlægning,
- Bestilling af rejser og hotel samt support til rejseafregning,
- Indkøb.
- Diverse administrative opgaver.
Vi ser gerne, at du har:
- En relevant uddannelse indenfor kontor/administration eller tilsvarende.
- En selvstændig og systematisk tilgang til opgaveløsninger og kan levere til tiden samt følge opgaverne til dørs.
- Gode formuleringsevner både skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk, da en stor del af kommunikationen foregår på engelsk.
- Et serviceminded mindset og trives i et internationalt miljø med forskere, undervisere, studerende og eksterne samarbejdspartnere.
- Godt humør og gode samarbejdsevner.
- Lyst til at arbejde med administrative processer og regelsæt i et universitetsmiljø.
- Lyst til at påvirke og udvikle jobindhold og arbejdsform.
Det er en fordel at have kendskab til administrative systemer på SDU men ikke en forudsætning.
Vi kan tilbyde dig:
- Et selvstændigt job med stort ansvar og mulighed for faglig udvikling.
- Flekstid.
- Mulighed for hjemmearbejde efter aftale.
- Gode kollegaer i et uformelt og godt arbejdsmiljø.
Det er tale om en fastansættelse i en fuldtidsstilling.
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til institutleder Peder T. Ruhoff på mail ptr@iti.sdu.dk eller telefon 6550 8675.
Ansøgningsfristen er den 7. august 2023 kl. 23.59.59.
Ansættelsen finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT.
Ansøgning skal indeholde følgebrev, CV og eksamensbevis. Alle dokumenter i forbindelse med ansøgning bør ikke indeholde CPR-nummer – i så fald skal CPR-nummer overstreges.
Alle vedhæftede filer skal være i Adobe PDF format.
Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Syddansk Universitet, Campusvej, 5230 Odense M
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://fa-eosd-saasfaprod1.fa.ocs.oraclecloud.com/hcmUI/CandidateExperience/da/sites/CX_1001/requisitions/preview/1034/?lastSelectedFacet=ORGANIZATIONS&selectedOrganizationsFacet=300000002641430
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5876388