BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
VKCONSULTING søger endnu en entrepriseleder, med erfaring indenfor bygge- og anlægsbranchen, til Saferoad Traffic A/S i Lystrup ved Århus
Er du interesseret i nye udfordringer indenfor afspærring- og trafikafviklingsbranchen med ansvar for projekt, økonomi- og kvalitetsstyring?
Vil du være med til at sætte dit præg på fremtidens infrastruktur, og har du erfaring og flair for koordinering og projektstyring? Så har du mulighed for at blive en del af Saferoad Traffic A/S i Lystrup ved Århus, som er ekspert i trafiksikre løsninger.
Saferoad Traffics’ løsninger omfatter blandt andet vejskilte, afspærringer, vejmarkering, autoværn, afmærkning, støjskærme og en lang række trafikprodukter, der findes på, over og langs vejen. Som en af de største spillere på markedet kan Saferoad Traffic A/S også i dag være totalleverandør på trafiksikre løsninger.
Stillingen:
Som Entrepriseleder får du ansvar for at projektere opgaverne fra igangsætning til afvikling hos kunden. Derudover får du ansvar for sags- og kvalitetsstyring samt efterkalkulationer på afspærringsprojekterne. Du vil ligeledes have faglig ledelse af montører samt underentreprenører.
Opgaver:
- Projekt- og økonomistyring af større og mindre opgaver
- Udarbejdelse af tilbud, beregninger samt opfølgning heraf
- Deltage i bygge-, planlægnings- og koordineringsmøder
- Indhentning af tilladelser mv.
- Styring af montører, formænd og underentreprenører
- Rådgivning om Saferoad Traffics produkter til kunderne
- Sikre løbende optimering og forbedringer
Med base på kontoret i Lystrup, vil du sammen med afdelingen dække hele Århus-området og Midtjylland. Du vil som entrepriseleder skulle tilse og opfølge på projekter, dér hvor de finder sted, hvorfor der vil forventes fleksibilitet ifht. dine arbejdstider.
Din profil:
Du er som person stærk i planlægning, eksekvering og prioritering af opgaver, og du driver projekterne på en selvstændig og struktureret facon. Derudover kommunikerer du klart og tydeligt med både kollegaer, samarbejdspartnere og kunder, og du forstår, at din succes skabes i et godt samspil med mange interessenter. Du er indstillet på, at opgaverne ofte kræver et højt gear for at nå i mål, du jonglerer nemt med mange bolde, tager naturligt ejerskab og har en ledende og professionel tilgang. Dit engagement og drive gør, at du trives i en omskiftelig hverdag, hvor du motiveres af ansvar og udfordringer.
Vi forventer:
Der er mange veje ind i stillingen f.eks. som bygningskonstruktør, tekniker eller lignende, gerne med projektledererfaring indenfor bygge- og anlægs-/entreprenørbranchen. Du kan også komme fra speditionsbranchen og være vant til at have mange bolde i luften på samme tid. Alternativ har du måske været entrepriseassistent i nogle år og er klar til at tage skridtet som entrepriseleder. Du trives og fungerer optimalt i et uformelt arbejdsmiljø med en fri omgangstone og plads til humor, selv når det går stærkt. Du har nemt ved at sætte dig ind i IT, er habil bruger af Excel, og kan begå dig på engelsk.
Vi tilbyder:
En stilling med stor indflydelse på de beslutninger, der træffes og med masser af frihed under ansvar. Du vil få mulighed for at udvikle dine faglige kompetencer indenfor projektledelse, og Saferoad Traffic A/S tilbyder løbende uddannelse til sine medarbejdere for at udvikle kompetencerne i teamet. Derudover vil du indgå i et team med engagerede kollegaer, der bakker hinanden op. Der tilbydes pension, sundhedsforsikring, fritvalg og frugtordning. Lønnen forhandles individuelt efter kvalifikationer.
Virksomheden:
Saferoad Traffic A/S har mere end 25 års erfaring med at levere trafiksikre løsninger til stat, kommuner, entreprenører og private virksomheder. Saferoad Traffic A/S har igennem årene udviklet sig fra hovedsageligt at være leverandør af trafikprodukter, til i dag at være totalleverandør af intelligente løsninger, der øger trafiksikkerheden og forbedrer infrastrukturen i hele Danmark. Mange års ekspertise inden for produktion af vejskilte førte til, at Saferoad Traffic A/S i 2008 blev en del af Saferoad Group, som beskæftiger ca. 2700 medarbejdere i mere end 20 lande.
Ansøgning:
Matcher ovenstående dine kvalifikationer, hører vi meget gerne fra dig. Send en ansøgning og CV via linket. Vi holder løbende samtaler og ansætter, når rette match er fundet. Ved evt. spørgsmål, er du velkommen til at henvende dig til Rikke Vojer Kern på tlf. 70201512 alle hverdage. Vi glæder os til at høre fra dig.
Bemærk, alle ansøgninger behandles fortroligt og med stor diskretion. Med henvisning til reglerne omkring GDPR modtages ansøgninger kun via linket i stillingsannoncen. Kan du ikke uploade din ansøgning via ansøgningsknappen, bedes du kontakte os. Vores annonce bliver automatisk og løbende fornyet på jobportalerne, indtil stillingen er besat. En fornyelse af et stillingsopslag er dermed ikke et udtryk for genopslag, men blot en automatisk fornyelse af annoncen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
VKCONSULTING , Lerchesgade 31, 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6021744