BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for at arbejde med udvikling af rehabiliterende aktivitetstilbud i tæt samarbejde med målgruppen og de enkelte tilbud i OK Aktiv? Og har du mod til at indgå i en travl og spændende hverdag? Så er dette job måske noget for dig.
Jobbet - der skaber livskvalitet. Vil du prøve at være en del af OK Aktiv?
Om OK Aktiv
OK Aktiv er en central enhed, der tilbyder rehabiliterende aktiviteter på plejehjem og bosteder på handicap- og psykiatriområdet.
Alle rehabiliterende aktiviteterne planlægges i samarbejde med borgerne og personalet, vi understøtter borgerne i at få en meningsfuld hverdag samt tage ansvar for eget liv.
OK Aktiv er en enhed som arbejder med fokus på aktiviteter, at borgerne får mere indhold og oplevelser i hverdagen. Der er mange muligheder – det er kun fantasien og borgerne der sætter grænserne.
Medarbejderne kommer på hvert sted mellem 1 - 3 gange om ugen mellem kl. 9.00 – 20.00. Derudover er der ca. en gange om måneden et tilbud på tværs af plejecentrene. Vi mangler en medarbejder på ca. 20 timer om ugen.
Om dig
Vi forventer, at du:
- Er en engageret og idérig brobygger, som har blik for at indgå i netværk på tværs af organisationen og på flere arbejdspladser om ugen
- Arbejder og tænker rehabiliterende
- Arbejder efter borgernes mål
- Har en pædagogisk eller en social- og sundhedsfaglig uddannelse
- Brænder for brugerinddragelse og kan motivere til et tæt samarbejde med målgruppen
- Kan have mange bolde i luften uden at miste overblikket
- Kan skabe gode rammer for samarbejde på forskellige arbejdspladser og formår at arbejde selvstændigt
- Har mod til at indgå i en travl og spændende hverdag
- Ser muligheder frem for begrænsninger
- Har mod og er handlekraftig, samt gode relationskompetencer i forhold til samarbejde ind og ud af forvaltningen
- Har en positiv indstilling til samarbejdet med frivillige
- Har humor og fighterånd
- Du har kørekort og kan køre minibus
- Et spændende job med en masse livskvalitet og indflydelse på arbejdsopgaverne
- En aktiv arbejdsplads med høj trivsels og arbejdsglæde
- Kollegaer der er meget engagerede og dygtige, der hver dag gør en stor forskel
- Store muligheder for borgere inddragelse og udvikling af tilbud efter borgernes mål
- En arbejdsplads, hvor du i høj grad har medbestemmelse og indflydelse
- Kollegaer som brænder for deres arbejde, er positive og har et meget afvekslende job, jobbet giver energi
- Sparring med kollegaer og leder for OK Aktiv samt medarbejdere og leder på det enkelte sted
- Tæt samarbejde med frivillige
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation. Tiltrædelse den 1. januar 2024.
Vil du vide mere?
Der afholdes informationsmøde om arbejdet i OK Aktiv den 22. november 2023 kl. 14.30 i Albanigade 21D. Husk tilmelding til vh@odense.dk.
Du er velkommen til at kontakte Vinnie Skovkjær på 22 49 33 02, hvis du har spørgsmål til stillingen.
Det praktiske
Ansøgningsfristen er den 26. november 2023. Vi forventer at afholde samtaler den 29. november 2023.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
(20-20 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Odense Kommune, Albanigade 21D, 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5940372