El konstruktør til projekteksekvering

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Trives du med at eksekvere kundespecifikke el projekter, er du en dygtig tegner, og har du styr på el-standarderne?

Så har vi travlt, og har brug for flere hænder!

Hvad ligger der i rollen?

Du bliver en del af en selvstændig el-afdeling, der organisatorisk ligger under vores Projekt afdeling. Her bliver du en del af gruppe på fem medarbejdere, som har det samlede ansvar for alt det el-tekniske if. med såvel generel udvikling/standardisering som opgaver i forbindelse med konkrete kundeprojekter.

Du vil få et tæt samarbejde med projektledere i ind- og udland, softwareingeniører, indkøbere og maskinmontører, så det er vigtigt at du trives med mange samarbejdsrelationer både nationalt og internationalt.

Din væsentligste opgave vil være projekteksekvering, og bl.a. omfatte;

  • Sikre korrekt elektrisk udstyr i komplekse el-projekter (Inverterer, PLCer mv.)
  • Tegning af ikke-standardiserede el-og robotprojekter
  • Specificering af el-projekter og hovedkontaktansvarlig til ekstern tavlebygger på egne opgaver
  • Support til montage og rejsemontører

Hvad forventer vi af dig?

Du har en el-teknisk uddannelse som automatiktekniker, maskinmester eller lignende, som du har suppleret med relevant praktisk erfaring. Det vil være en fordel hvis du også har en vis mekanisk forståelse.

Du kommunikerer naturligvis ubesværet på både dansk og engelsk, som er vores koncernsprog.

Vi forventer du har konkret erfaring med;

  • E-plan (alternativt andet el tegneprogram)
  • ERP-systemer (vi bruger pt. Navision og forventer at implementere Microsoft F&O i 2025)
  • El-standarder, herunder UL
  • MS Office

Din arbejdsmæssige tilgang er metodisk og præget af struktur og overblik, som bidrager til, at du evner at prioritere og skifte opgavefokus når behover opstår. Du er grundig og har fokus på detaljen, og så værdsætter du et samarbejds- og teamorienteret arbejdsmiljø, der er forudsætningen for levering af projekter i rette kvalitet og til rette tid.

Hvad kan du forvente af os?

Vi tilbyder en spændende stilling i en international virksomhed, der i øjeblikket oplever stor vækst. Du vil opleve en uhøjtidelig virksomhedskultur med en høj grad af medarbejdertilfredshed, og en organisationsstruktur der giver mulighed for at træffe hurtige beslutninger.

Lønpakken indeholder bl.a. firmapensionsordning med 10% arbejdsgiverbidrag og virksomhedsbetalt sundhedsforsikring. Der udover adgang til en god kantineordning og en lang række andre personalegoder.

Vores hverdag kan til tider være hektisk, men fællesskabet prioriteres højt – det skal være sjovt at gå på arbejde, og vi har sociale arrangementer flere gange årligt.

SANOVO TECHNOLOGY GROUP beskæftiger ca. 640 medarbejdere, heraf ca. 180 i Danmark, og servicerer kunder over hele verden. Vi er kendt for vores høje kvalitet og sikre levering af unikt udstyr inden for produktionslinjer til bearbejdning af æg og æggeprodukter. Hovedkontoret er i Danmark med salgs- og servicekontorer på seks kontinenter og produktion af udstyr i Danmark, Holland, Italien og Slovakiet. SANOVO TECHNOLOGY GROUP er en del af THORNICO A/S, der er ejet af Christian Stadil.

Spørgsmål og ansøgning

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Manager Electrical Projects Andreas Grønvold Hansen på telefon 20169170.

Fremsend din ansøgning, CV og andre relevante bilag via ”apply” knappen herunder. Vi indkalder løbende til samtaler, og lukker processen når vi har fundet den rette kandidat.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

SANOVO TECHNOLOGY A/S, Datavej, 5220 Odense SØ

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5971486

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet