BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en kollega til vores team, der understøtter Jobcenterområdet i anvendelsen af digitale løsninger og vores fagsystem, hvor vi netop er overgået til KMD Momentum.
Hvad tilbyder vi dig
Vi har netop her i maj skiftet fagsystem fra Fasit til Momentum. Et projekt vi er lykkedes rigtig godt med.
Forud for skiftet har vi haft en udbudsproces, hvor vi var i dialog med markedet, særligt omkring ønsket om at etablere et økosystem – startende på Jobcenterområdet, hvor flere leverandører kan byde ind med funktionalitet/moduler netop der, hvor de er dygtigst. Det er en spændende og krævende opgave, der kommer til at tage mange år. Vi vurderer imidlertid, at det er en nødvendighed, og håber, at du kunne tænke dig at komme med på rejsen.
Dit ansvarsområde vil primært være rettet mod driftsområderne Sygedagpenge, Jobafklaring, Fleksjob m.fl. samt snitfladen til Ydelsesområdet.
Du får et udviklende og udfordrende job i et team bestående af tre kolleger, der indgår i en afdeling på 12 kolleger. Vi lægger vægt på et uformelt arbejdsmiljø, hvor samarbejde er en selvfølge. Vi har høj kvalitet i arbejdet, tager ansvar for vores opgaver, og gør vores bedste for at yde en god service til vores kolleger. Du får indflydelse på vores fælles hverdag, og vi forventer, at du bidrager til arbejdsmiljøet på en positiv og konstruktiv måde.
Din hverdag vil være koncentreret om flere af nedenstående arbejdsopgaver:
- IT-drift- og support - primært i forhold til Momentum og samspillet med STAR og deres IT- løsninger
- Dialog med leverandører og tværgående samarbejde med kommuner, styrelser m.fl.
- Information, kommunikation og undervisning af slutbrugere
- Fejlsøgning i og mellem fagsystemer – herunder Jobcentersnitfladen
- Udarbejde vejledninger og dokumentationer til brugere
Vi forestiller os, at du motiveres af at hjælpe og servicere vores mange brugere i driften – også i situationer hvor kompleksiteten er høj. Din baggrund kan være mangeartet, men uanset om du er systemadministrator, sagsbehandler eller noget helt tredje; skal du kunne nikke genkendende til flere af nedenstående kvalifikationer:
- Du har erfaring med drift og support af fagsystemer inden for Jobcenterområdet
- Du har en god teknisk forståelse og motiveres af at understøtte arbejdsgange digitalt hvor dette giver mening
- Du har kendskab til flere Jobcenterløsninger – Momentum, Connect, WFP, NFS m.fl.
- Du har erfaring med oplæring/uddannelse af brugere
- Du trives med at have en travl og afvekslende hverdag, og kan bevare overblikket i pressede situationer
- Du kan arbejde både selvstændigt og i samarbejde med andre
- Du er god til at kommunikere i tale og skrift
I Digitalisering & Data er vi 20 medarbejdere – 12 gode kolleger i Digitalisering og 8 på Data & Ledelsesinformation. I Digitalisering understøtter og udvikler vi vores systemer i samarbejde med brugerne. For vores kritiske systemer sker det gennem drift af brugerorganisationer, samt løsning af de driftsopgaver, der knytter sig til IT-systemet. Vi er bindeled mellem IT-leverandøren og brugerne. Vi understøtter ved køb og implementering af systemer og nye moduler, og sikrer rolleklarhed i forhold til drift af systemerne. Det er vores formål, at vi har de rette IT-systemer og en optimal systemanvendelse, der understøtter, at borgere kommer i uddannelse og job.
Vi har en fleksibel arbejdsform, hvor opgaven definerer behovet for fysisk fremmøde samt muligheden for digitale møder og arbejde hjemmefra.
Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte os med spørgsmål om stillingen og en eventuel drøftelse af personlige kvalifikationer i forhold til stillingen:
Governancekonsulent Trine Højlund Sandberg på tlf. 23 72 26 86
Specialist Mads B. Feierskov på tlf. 23 72 26 22
Konsulent Dorte Dalby på tlf. 29 27 47 73
Alle henvendelser behandles fortroligt.
Løn- og ansættelsesvilkår
Der er tale om ansættelse i en fast stilling på fuld tid. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
Det praktiske
Der er ansøgningsfrist søndag den 23. juni 2024, og vi forventer at holde samtaler onsdag den 26. juni. Du søger stillingen elektronisk herunder.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Odense Kommune, Skulkenborg 1, 1., 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6065553