BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en kommunikationskonsulent, der er en rutineret projektleder med et stærkt digital mindset, teknisk viden om webudvikling og solide formidlingskompetencer.
Du kommer til at fortsætte arbejdet med at udvikle vores online platform, mitUCL.dk, der er målrettet UCL’s studerende. Herudover vil du bl.a. også arbejde med webredigering, ad hoc-kommunikationsopgaver mv.
Om jobbet
Du kommer til at stå i spidsen for mitUCL.dk og har hovedansvaret for udvikling og drift af platformen. På baggrund af indsigter fra de studerende og tæt dialog med de faglige miljøer skal platformens indhold og struktur fortsat udvikles og styrkes, så de studerende får den optimale brugeroplevelse. Som naturlig forlængelse heraf varetager du forskellige kommunikationsopgaver målrettet de studerende og indgår som teamdeltager eller tovholder på forskellige ad hoc-opgaver. Undervejs vil du samarbejde med resten af kommunikationsafdelingen og dygtige kolleger i UCL.
Du bliver ansat i afdelingen Kommunikation og Markedsføring, som består af tre teams. Du bliver en del af vores Onlineteam, som arbejder med digital kommunikation og har bl.a. ansvaret for ucl.dk samt en række understøttende websystemer.
Kvalifikationer
For at kunne løfte opgaverne i denne stilling, så forventer vi, at du:
- har mindst tre-fem års relevant erhvervserfaring - gerne fra en uddannelsesinstitution
- har en relevant kommunikationsuddannelse
- har konkret erfaring med projektledelse af webprojekter og evner at bruge data og AI til fortsat udvikling
- har grundlæggende teknisk viden om webudvikling, UX-design og digitale trends – og generelt er nysgerrig på nye softwaresystemer
- har erfaring med Optimizely CMS eller lign. systemer
- har en forståelse for, hvordan visuel kommunikation kan sættes i spil ift. målgrupper
- er en engageret og dygtig facilitator af fx workshops
- er kvalitetsbevidst i din kommunikation og formidle din viden til andre
- er opsøgende og ser fordelene i at samarbejde både internt og eksternt i et mangfoldigt interessentlandskab
- er en relationsskabende, selvstændig og kommunikerende projektleder, der samtidig sætter en ære i at være imødekommende, lyttende og samarbejdende.
Hvem er vi?
Kommunikation og Markedsføring varetager UCL’s interne og eksterne kommunikation og et hav af forskellige marketing- og eventopgaver samt understøtter et inspirerende og dynamisk studiemiljø. Vi arbejder hver dag målrettet på at markedsføre og profilere UCL’s mange uddannelser, store udbud af kurser og efter- og videreuddannelser såvel som forskellige forsknings- og innovationsprojekter.
Afdelingen består af tre teams (Indhold, Digital og Marketing & Event), som sammen koordinerer og kvalitetssikrer UCL’s kommunikation, så den er sammenhængende og strategisk.
Vi lægger vægt på at have en sjov og nytænkende arbejdsdag, hvor vi prioriterer at have plads til at afprøve nye veje.
Der er tale om en fast fuldtidsstilling svarende til 37 timer i gennemsnit pr. uge. Du bliver ansat den 15. april 2024.
Ansættelse sker på overenskomstvilkår i henhold til organisationsaftale mellem Finansministeriet og AC.
Dit primære ansættelsessted vil være Niels Bohrs Allé 1, 5230 Odense M. Du må dog påregne, at der kan finde møder og andre aktiviteter sted på UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskoles øvrige lokationer i Vejle, Jelling og Svendborg.
Vil du vide mere?
Du kan læse mere om UCL på www.ucl.dk.
Nærmere oplysninger om stillingen kan fås hos kommunikations- og markedsføringschef Mette Christina Møller Andersen på tlf. 51 94 55 59 eller mcma@ucl.dk.
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 9. april 2024.
Din ansøgning
Søg stillingen via nedenstående link senest den 26. marts 2024
Vi glæder os til at læse din ansøgning!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole, Niels Bohrs Allé, 5230 Odense M
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6012756