BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
På vegne af luftfartsselskabet SAS søger Foundever i Odense nye kundeservicerådgivere
Brænder du for god kundeservice? Så er du havnet det helt rigtige sted.
Vi ønsker at levere den bedste service til vores kunder, og vi vil rigtig gerne have dig med på holdet.
Jobbet
Som kundeservicerådgiver vil du håndtere kundeservicehenvendelser. Din vigtigste opgave vil derfor være at yde en god service og skabe unikke kundeoplevelser.
Vi servicerer indgående kald fra SAS’ skandinaviske kunder med bl.a.
- Ombooking af billetter
- Salg af nye billetter og tillægstjenester
- Spørgsmål til Eurobonusprogrammet
- Generelle spørgsmål om flyrejser
Vi sørger selvfølgelig for en grundig oplæring, så du er ordentligt klædt på til at assistere SAS’ skandinaviske kunder. Du vil blive en del af et ungt team, som altid holder humøret højt – også når der er travlt.
Vi forventer, at du:
- Er flydende skriftlig og mundtligt i et skandinavisk sprog samt engelsk
- Er omstillingsparat, rolig, serviceminded og punktlig
- Er en god kommunikator og kan skabe kontakt til alle slags kunder
- Formår at holde hovedet koldt i et til tider hektisk job
- Kan arbejde med flere forskellige IT-systemer på samme tid
En fordel
- Hvis du kan begå dig på flere skandinaviske sprog
- Hvis du har erfaring fra rejsebranchen eller med AMADEUS
- Hvis du er rejsevant og har kendskab til diverse destinationer
- Hvis du før har beskæftiget dig med kundeservice
Vi tilbyder dig
- En lønpakke med følgende elementer:
-Grundløn 18909,22 DKK
-7% fritvalgskonto 1323,64 DKK
Herudover vil du få tillæg for aften/weekendarbejde, en god bonusordning, pensionsordning samt sundhedsforsikring - En dynamisk og social arbejdsplads med fantastiske kolleger
- En grundig oplæring og gode udviklingsmuligheder
Arbejdstider
37 timers stilling med vagter fordelt i tidsrummet imellem kl. 7.00-19.00 på hverdage og weekenderne imellem kl. 9.00-18.00. Weekendarbejde vil forekomme hver 3. weekend. Der vil i oplæringsperioden være tale om vagter fra 8.00-16.00.
Starttidspunkt
Opstart den 13. november 2023.
Ansøgning
- Skriftlig ansøgning og CV sendes til: hanne.henriksen@connect.foundever.com hurtigst muligt.
- Vi indkalder til samtaler løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag. Vi glæder os til at høre fra dig :-)
Arbejdssted:
Odense SØ, Agerhatten 27B.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
SYKES ENTERPRISES DENMARK ApS, Agerhatten, 5220 Odense SØ
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5909322