BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Skt. Klemens Private Børnehave og Vuggestue, søger en daglig leder, der har fokus på god samarbejdskultur og som samtidig skal være med til at sætte pædagogikken i højsædet. Vægter du personaleledelse og forældresamarbejde højt, til gavn for alle institutionens ansatte, forældre og børn? Så har vi måske jobbet til dig.
Om Skt. Klemens private Børnehave og Vuggestue:
Skt. Klemens søger en leder, der i samarbejde med bestyrelse og personale tør gå forrest og vil være med til at sætte kursen for et hus med stort potentiale og mange muligheder.
Den 1. marts startede vi en større strukturændring i vores hus, hvor målsætningen er at komme ned i børnetal. 2024 bliver et proces-år, hvor vi indarbejder en opdeling af huset i to vuggestuegrupper med 12 børn på hver stue samt to børnehavegrupper med 20 børn i snit pr. stue.
I arbejdet med opstarten af den nye strukturændring og nyansættelser har ledelsen i samarbejde med bestyrelsen sat fokus på at styrke arbejdskulturen og sætte en ny fælles kurs for huset som helhed.
Skt. Klemens har 17 ansatte fordelt på ledelse, pædagogisk personale og køkkenmedarbejder. Vi har en madordning, som dækker fuld forplejning for børn og voksne. Vores institutioner er højt prioriteret af forældrene i vores lokalområde, og vi bor dejligt med et stort udeområde tæt på skov og mark.
Om dig
Vi søger en leder der:
- Er uddannet pædagog (krav). Gerne med ledelseserfaring fra enten kommunal eller privat daginstitution.
- Er synlig og møder personale og forældre med nærvær og forståelse.
- Trives i at være organiseret og er effektiv til at strukturere arbejdsplaner og andre administrative opgaver.
- Med sin pædagogiske ekspertise bidrager til udvikling og kvalificering af pædagogiske læringsmiljøer.
- Har en tryghedsskabende ledelse, der bygger på tillid og en åben dialog.
- Er motiverende og som ved at værdsatte og engagerede medarbejdere er nøglen til et velfungerende hus.
- Er nærværende og vægter trivsel højt og bidrager til et positivt arbejdsmiljø.
- Vægter personalets udvikling og personalepleje i hverdagen.
- Primært varetager administrative opgaver, møder m.m., men samtidig har en føling med, hvad der sker på gulvet.
- Er tovholder og garant for en stærk relation med samarbejdspartnere som kommune, tilsynsmyndigheder, andre institutioner og forældregruppen.
Ønsker du at vide mere om stillingen, Skt. Klemens eller ønsker du at besøge os inden du sender din ansøgning, er du velkommen til at kontakte formand Anne Sparvath på tlf.: 2225 7638.
Skt. Klemens er medlem af Landsorganisationen Danske Daginstitutioner – LDD der assisterer os med ansættelsen af vores nye leder.
Ansøgningsfrist: 03. april 2024 kl. 15.00
Der bliver afholdt 1. samtale torsdag den 11. april 2024
Der bliver afholdt 2. samtale onsdag den 17. april 2024
Ansøgning, CV, uddannelsesbevis og andre relevante dokumenter uploades via knappen ”Ansøg”.
Ansættelse er pr. 1. maj 2024 eller snarest derefter.
Der er tale om en fuldtidsstilling. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem DLO og BUPL.
Alle kvalificerede uanset køn, alder eller etnisk baggrund opfordres til at søge stillingen.
Ved ansættelse indhentes straffe- og børneattest.
Få mere at vide:
Du kan læse mere om Skt. Klemens Private Børnehave og Vuggestue på hjemmesiden: skt-klemens-bornehave.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Skt. Klemens private Børnehave, Skt. Klemens vej, 5260 Odense S
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 03-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6022056