Controller

Profilbillede
dato

Medarbejder til team Controlling i Regnskab og Økonomistyring i Økonomi, Planlægning og Data på OUH.

Er du en teamplayer, der elsker fælles opgaver og har den helt store interesse for budget og regnskab? Trives du i en hverdag bestående af både driftsmæssige og udviklingsorienterede opgaver? Så kan du blive vores nye kollega i Controlling teamet.

I Økonomi, Planlægning og Data søger vi lige nu en dygtig kollega, der kan indgå i varetagelsen af de mangeartede opgaver, Controlling teamet løser.

Om Controlling teamet:

Controlling er et team på 4 personer, en af vores kolleger har søgt nye udfordringer og vi søger derfor en ny kollega til at indgå i teamet.

Vi er et team hvor godt humør og det gode kollegaskab vægter højt i en hverdag med opgaver der spænder bredt. Vi hjælper og understøtter vores kolleger i afdelingen og på OUH på det budget- og regnskabsmæssige område.

Sammen med os, vil du indgå i det daglige arbejde i Controlling, hvor arbejdsdagen er en variation af drifts- og udviklingsopgaver, som blandt andet byder på:

  • Stikprøvekontrol af bogførte bilag for at sikre at lovgivning, regionale og OUH retningslinjer overholdes
  • Kontrol af statusafstemninger
  • Koordinering og opfølgning i forbindelse med kvartals- og årsregnskabsafslutning
  • Klargøre kvartalsvis rapportering om ledelsestilsyn, afstemninger og kontroller til direktionen
  • Revisionskontakt
  • Diverse afstemninger, f.eks. moms, forskning, budget
  • Support og rådgivning til vores kolleger i system-, budget-, moms- og regnskabstekniske spørgsmål
  • Overordnet ansvar for korrekt registreret og tidstro budget og forbrug
  • Bogføring, afstemning og registrering af anskaffelser af apparatur, herunder også registrering af salg og skrotning i økonomisystemet
  • Vedligeholdelse i økonomisystemet af blandt andet brugere og kontoplan
  • Ad hoc opgaver
Vi arbejder i opgavefællesskab, hvor vi enten alle eller parvist kan løse de forskellige opgaver. Vi har særlig fokus på at arbejde digitalt samt bruge vores it-systemer mest muligt, og bruger derfor ikke meget papir.

Din erfaring og baggrund kan være:

  • Grundlæggende regnskabsfaglige kompetencer gennem dit nuværende og tidligere arbejde
  • Procesorienteret og kritisk tilgang til arbejdsgange med fokus på optimering
  • Konkret erfaring med Microsoft Excel på et højere niveau
  • Let ved kommunikation
  • Lyst, vilje og robusthed til at håndhæve de regler og retningslinjer vi arbejder efter
  • Kan ”få noget fra hånden” i samme høje kvalitet hver gang
  • Det vil være en fordel hvis du har kendskab til den regionale kontoplan og Microsoft Dynamics AX/365
Dine kommende kolleger forventer af dig, at:

  • Du er en empatisk og positiv holdspiller og evner at indgå i konstruktive samarbejder med kolleger uanset faglig baggrund
  • Du er åben og imødekommende
  • Du arbejder struktureret, effektivt og selvstændigt
  • Du er robust og indstillet på en til tider meget travl hverdag
  • Du har modet til at kaste dig over nye opgaver, selvom de er ukendte for dig
Vi tilbyder:

  • En stilling med ugentlig arbejdstid på 37 timer med mulighed for hjemmearbejdsdage
  • Et selvstændigt og spændende job med plads til både personlig og faglig udvikling
  • Et godt og socialt velfungerede arbejdsmiljø hvor humor spiller en stor rolle
  • Løn i henhold til overenskomst
Yderligere oplysninger:
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Regnskabschef Per Jensby-Lindegaard på tlf. 23367040 eller Controller Vibeke Pretsch på tlf. 20310157.

Send din ansøgning til os senest den 24. maj 2024.

Ansættelsessamtaler afholdes løbende.



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Odense Universitets Hospital, J.B. Winsløws Vej, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-05-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6034958

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet