BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Medarbejder til team Controlling i Regnskab og Økonomistyring i Økonomi, Planlægning og Data på OUH.
Er du en teamplayer, der elsker fælles opgaver og har den helt store interesse for budget og regnskab? Trives du i en hverdag bestående af både driftsmæssige og udviklingsorienterede opgaver? Så kan du blive vores nye kollega i Controlling teamet.
I Økonomi, Planlægning og Data søger vi lige nu en dygtig kollega, der kan indgå i varetagelsen af de mangeartede opgaver, Controlling teamet løser.
Om Controlling teamet:
Controlling er et team på 4 personer, en af vores kolleger har søgt nye udfordringer og vi søger derfor en ny kollega til at indgå i teamet.
Vi er et team hvor godt humør og det gode kollegaskab vægter højt i en hverdag med opgaver der spænder bredt. Vi hjælper og understøtter vores kolleger i afdelingen og på OUH på det budget- og regnskabsmæssige område.
Sammen med os, vil du indgå i det daglige arbejde i Controlling, hvor arbejdsdagen er en variation af drifts- og udviklingsopgaver, som blandt andet byder på:
- Stikprøvekontrol af bogførte bilag for at sikre at lovgivning, regionale og OUH retningslinjer overholdes
- Kontrol af statusafstemninger
- Koordinering og opfølgning i forbindelse med kvartals- og årsregnskabsafslutning
- Klargøre kvartalsvis rapportering om ledelsestilsyn, afstemninger og kontroller til direktionen
- Revisionskontakt
- Diverse afstemninger, f.eks. moms, forskning, budget
- Support og rådgivning til vores kolleger i system-, budget-, moms- og regnskabstekniske spørgsmål
- Overordnet ansvar for korrekt registreret og tidstro budget og forbrug
- Bogføring, afstemning og registrering af anskaffelser af apparatur, herunder også registrering af salg og skrotning i økonomisystemet
- Vedligeholdelse i økonomisystemet af blandt andet brugere og kontoplan
- Ad hoc opgaver
Din erfaring og baggrund kan være:
- Grundlæggende regnskabsfaglige kompetencer gennem dit nuværende og tidligere arbejde
- Procesorienteret og kritisk tilgang til arbejdsgange med fokus på optimering
- Konkret erfaring med Microsoft Excel på et højere niveau
- Let ved kommunikation
- Lyst, vilje og robusthed til at håndhæve de regler og retningslinjer vi arbejder efter
- Kan ”få noget fra hånden” i samme høje kvalitet hver gang
- Det vil være en fordel hvis du har kendskab til den regionale kontoplan og Microsoft Dynamics AX/365
- Du er en empatisk og positiv holdspiller og evner at indgå i konstruktive samarbejder med kolleger uanset faglig baggrund
- Du er åben og imødekommende
- Du arbejder struktureret, effektivt og selvstændigt
- Du er robust og indstillet på en til tider meget travl hverdag
- Du har modet til at kaste dig over nye opgaver, selvom de er ukendte for dig
- En stilling med ugentlig arbejdstid på 37 timer med mulighed for hjemmearbejdsdage
- Et selvstændigt og spændende job med plads til både personlig og faglig udvikling
- Et godt og socialt velfungerede arbejdsmiljø hvor humor spiller en stor rolle
- Løn i henhold til overenskomst
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Regnskabschef Per Jensby-Lindegaard på tlf. 23367040 eller Controller Vibeke Pretsch på tlf. 20310157.
Send din ansøgning til os senest den 24. maj 2024.
Ansættelsessamtaler afholdes løbende.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Odense Universitets Hospital, J.B. Winsløws Vej, 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6034958